iPhone 5s meenemen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey Wie gaat er naar Duitsland en zou uiteraard tegen vergoeding een iPhone 5s willen meenemen voor mij? Heb zelf geen tijd daarvoor maar aangezien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s meenemen?
Heey
Wie gaat er naar Duitsland en zou uiteraard tegen vergoeding een iPhone 5s willen meenemen voor mij? Heb zelf geen tijd daarvoor maar aangezien mijn 5 vorige maand gestolen is en ik geen zin heb om tot december te wachten zou ik hem toch graag willen hebben! Ik kom de iPhone dan ophalen dus het liefst iemand die rond Amsterdam woont. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gezocht topics staan we niet toe op het forum. Daarom voor nu een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 laten meenemen vanuit US | cwegh | Koopinformatie USA | 5 | 30-06-13 01:13 |
Iphone meenemen naar China | jolandawalet | iPhone algemeen | 3 | 16-06-12 10:29 |
Scores meenemen naar je nieuwe Iphone | djerooontje | iPhone Games | 3 | 05-05-11 11:07 |
IPhone meenemen naar de VS | Goldrolly07 | iPhone algemeen | 0 | 02-02-09 05:30 |
sms meenemen naar iphone | dolcegabie | iPhone algemeen | 0 | 03-09-08 22:54 |
|
|