[iOS7 GM] Verschillende accounts voor iTunes Match en App Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voorheen was het mogelijk een ander account te koppelen aan iTunes Match dan welke je gebruikte voor de App Store. In iOS7 lijkt dit aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iOS7 GM] Verschillende accounts voor iTunes Match en App Store
Voorheen was het mogelijk een ander account te koppelen aan iTunes Match dan welke je gebruikte voor de App Store. In iOS7 lijkt dit aan elkaar gekoppeld te zijn. Log ik mijzelf uit in de App Store, ben ik ook uitgelogd in Match.
Iemand een methode hoe ik deze 2 toch (weer) kan scheiden ? Of is dit een "nieuwe feature" ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Naar mijn weten heb jij met jou huidige Apple ID, iTunes Match aangeschaft. Als jij uitlogt met je Apple ID dan log je ook bij iTunes Match uit.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschillende wachtwoorden op app store | marcopolo | iPhone Apps | 3 | 21-04-12 10:02 |
iTunes Match - iCloud 2 accounts | Timboman | iCloud | 8 | 19-02-12 15:00 |
verschillende iC accounts (agenda's) op 1 apparaat | boudewijnpleij | iCloud | 1 | 30-12-11 20:22 |
multiple itunes store accounts en toch updaten | mhoutman | iPhone Apps | 2 | 27-04-09 12:04 |
|
|