//

syncen agenda iphone naar outlook lukt niet

syncen agenda iphone naar outlook lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al geruime tijd het probleem dat ik agenda items uit mijn iphone 5 met ios 6.1.3 via itunes met usb wil overbrengen naar/in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-09-13, 16:07
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard syncen agenda iphone naar outlook lukt niet

Ik heb al geruime tijd het probleem dat ik agenda items uit mijn iphone 5 met ios 6.1.3 via itunes met usb wil overbrengen naar/in outlook om dan daarna die nieuwe agendagegevens uit outlook weer op mijn ipad te zetten...en dat eerste lukt dus niet...dus het tweede is nog niet aan de orde...echter dit is van later zorg.
Als ik "synchroniseer agenda" aangevinkt laat, worden de oude gegevens uit outlook naar mijn iphone gekopieerd en ben ik dus op de iphone alle nieuw ingevoerde agendagegevens kwijt en dat wil ik juist niet. Als ik "synchroniseer agenda" niet aanvink blijven uiteraard alle oude gegevens in outlook bewaard, maar heb ik daarmee niet mijn iphone geback-upt en dat wil ik juist wel. Dit moet toch ergens bij instellingen te corrigeren zijn? Wie helpt mij hier mee? PS: ik gebruik geen icloud.
__________________
Nieuwe Ipad 16GB Wi-Fi fw8.4 + iphone 6 fw8.4 + AppleTV3 + iwatch sport 1.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-13, 16:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje Bekijk bericht
Dit moet toch ergens bij instellingen te corrigeren zijn?
Een iTunes sync tussen de Outlook Personal Folders (outlook.pst) kan je niet instellen in de iPhone. Er zijn dus geen instellingen in de iPhone. iTunes synchroniseert van en naar outlook.pst.

Als er al instellingen zijn zal je die in Outlook 2007/2010/2013 moeten gaan zoeken.
  #3  
Oud 15-09-13, 16:33
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Misschien is het handiger om een Gmail account te nemen (gratis) en daarna met "Google Calendar Sync" op je pc en dan de zaken online te zetten. Stel op alle Apple apparaten je agenda van Gmail in en klaar is kees, Piet, Henk, Jan of who ever.

Met bovenstaande worden alle agenda's van informatie voorzien.
Ideaal, ik doe het al jaren zo.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #4  
Oud 15-09-13, 20:00
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een iTunes sync tussen de Outlook Personal Folders (outlook.pst) kan je niet instellen in de iPhone. Er zijn dus geen instellingen in de iPhone. iTunes synchroniseert van en naar outlook.pst.

Als er al instellingen zijn zal je die in Outlook 2007/2010/2013 moeten gaan zoeken.
Thx dan hoef ik daar niet naar te zoeken. Toch had ik dit probleem voorheen zeker niet. Toen gebruikte ik outlook express, maakt dat het verschil?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2013 om 20:01 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Misschien is het handiger om een Gmail account te nemen (gratis) en daarna met "Google Calendar Sync" op je pc en dan de zaken online te zetten. Stel op alle Apple apparaten je agenda van Gmail in en klaar is kees, Piet, Henk, Jan of who ever.

Met bovenstaande worden alle agenda's van informatie voorzien.
Ideaal, ik doe het al jaren zo.
Ook thx. Ik zal het overwegen. Is wel even wennen om over te stappen van die vertrouwde outlook....
  #5  
Oud 15-09-13, 20:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje Bekijk bericht
Toen gebruikte ik outlook express, maakt dat het verschil?
Voor zover ik weet kan iTunes niet syncen met Outlook Express alleen maar met Outlook 2007/2010/2013.

Je kan ook een gratis iCloud account aanmaken. Outlook synct heel goed met iCloud en de iPhone natuurlijk ook.
  #6  
Oud 15-09-13, 22:01
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje Bekijk bericht
Ook thx. Ik zal het overwegen. Is wel even wennen om over te stappen van die vertrouwde outlook....
Even voor de duidelijkheid, ik zet mijn items in de Outlook agenda, Google Calendar sync zet het in de Gmail agenda en daarvan uit gaat het naar mijn Iphone/Ipad/Ipad en andersom werkt het natuurlijk ook.

Wat ik in de Iphone/Ipad/Ipad zet komt uiteindelijk ook weer in de Outlook agenda zogauw de laptop/Pc is opgestart.

Succes.
  #7  
Oud 16-09-13, 18:35
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Voor zover ik weet kan iTunes niet syncen met Outlook Express alleen maar met Outlook 2007/2010/2013.

Je kan ook een gratis iCloud account aanmaken. Outlook synct heel goed met iCloud en de iPhone natuurlijk ook.
Je hebt gelijk. Ik ben in de war. Voor ik outlook gebruikte, syncte ik, denk ik, met mijn macbook.
Kan ik het ook zo doen dat ik van mijn iphone (dus niet vanaf outlook) boeken, muziek, films sync met itunes en de iphone-contacten en agenda met icloud?
  #8  
Oud 16-09-13, 18:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje Bekijk bericht
Kan ik het ook zo doen dat ik van mijn iphone (dus niet vanaf outlook) boeken, muziek, films sync met itunes en de iphone-contacten en agenda met icloud?
Dat kan ook. Tenminste, ik doe het zo want ik gebruik Outlook niet. Ik sync alles met iTunes behalve contacten, agenda's, enz... Die worden gesynct met iCloud.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Agenda Iphone synchroniseert niet naar Outlook anthon3 iTunes 4 15-03-13 15:52
Outlook taken niet naar iPhone gesynct, agenda wel remcop iCloud 13 20-06-12 09:56
agenda syncen van iphone naar outlook elbennito iPhone algemeen 1 16-11-11 09:12
agenda syncen met outlook gaat niet meer Nieky iTunes 2 08-01-11 23:41
contacten en agenda's syncen lukt niet thunder68 iTunes 6 10-11-09 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.