syncen agenda iphone naar outlook lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al geruime tijd het probleem dat ik agenda items uit mijn iphone 5 met ios 6.1.3 via itunes met usb wil overbrengen naar/in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
syncen agenda iphone naar outlook lukt niet
Ik heb al geruime tijd het probleem dat ik agenda items uit mijn iphone 5 met ios 6.1.3 via itunes met usb wil overbrengen naar/in outlook om dan daarna die nieuwe agendagegevens uit outlook weer op mijn ipad te zetten...en dat eerste lukt dus niet...dus het tweede is nog niet aan de orde...echter dit is van later zorg.
Als ik "synchroniseer agenda" aangevinkt laat, worden de oude gegevens uit outlook naar mijn iphone gekopieerd en ben ik dus op de iphone alle nieuw ingevoerde agendagegevens kwijt en dat wil ik juist niet. Als ik "synchroniseer agenda" niet aanvink blijven uiteraard alle oude gegevens in outlook bewaard, maar heb ik daarmee niet mijn iphone geback-upt en dat wil ik juist wel. Dit moet toch ergens bij instellingen te corrigeren zijn? Wie helpt mij hier mee? PS: ik gebruik geen icloud.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er al instellingen zijn zal je die in Outlook 2007/2010/2013 moeten gaan zoeken. |
|
|||
|
|||
Misschien is het handiger om een Gmail account te nemen (gratis) en daarna met "Google Calendar Sync" op je pc en dan de zaken online te zetten. Stel op alle Apple apparaten je agenda van Gmail in en klaar is kees, Piet, Henk, Jan of who ever.
Met bovenstaande worden alle agenda's van informatie voorzien. Ideaal, ik doe het al jaren zo.
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2013 om 20:01 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan ook een gratis iCloud account aanmaken. Outlook synct heel goed met iCloud en de iPhone natuurlijk ook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik in de Iphone/Ipad/Ipad zet komt uiteindelijk ook weer in de Outlook agenda zogauw de laptop/Pc is opgestart. Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik het ook zo doen dat ik van mijn iphone (dus niet vanaf outlook) boeken, muziek, films sync met itunes en de iphone-contacten en agenda met icloud? |
|
|||
|
|||
Dat kan ook. Tenminste, ik doe het zo want ik gebruik Outlook niet. Ik sync alles met iTunes behalve contacten, agenda's, enz... Die worden gesynct met iCloud.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Agenda Iphone synchroniseert niet naar Outlook | anthon3 | iTunes | 4 | 15-03-13 16:52 |
Outlook taken niet naar iPhone gesynct, agenda wel | remcop | iCloud | 13 | 20-06-12 10:56 |
agenda syncen van iphone naar outlook | elbennito | iPhone algemeen | 1 | 16-11-11 10:12 |
agenda syncen met outlook gaat niet meer | Nieky | iTunes | 2 | 09-01-11 00:41 |
contacten en agenda's syncen lukt niet | thunder68 | iTunes | 6 | 10-11-09 12:23 |
|
|