Oberhausen op zaterdag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk eraan om aanstaande zaterdag naar de store in oberhausen te rijden voor een nieuwe iPhone. Heeft er iemand ervaring ? Waren er de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Oberhausen op zaterdag
Ik denk eraan om aanstaande zaterdag naar de store in oberhausen te rijden voor een nieuwe iPhone.
Heeft er iemand ervaring ? Waren er de voorgaande jaren de dag na de release nog toestellen beschikbaar of heeft het totaal geen zin om de trip te maken ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die vraag is al een aantal keren gesteld en beantwoord in het onderstaande topic:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...-gaat-mee.html |
|
|||
|
|||
Bartje, zit precies met hetzelfde dilemma
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar geen voorraad meer.Ik zou of de vrijdag gaan of een week of wat later
|
|
|||
|
|||
En wat als we zaterdag om een uur of 5 al in de rij staan? (in de morgen) Geen kans??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan ga je donderdagnacht of je laat er 1 door hier meenemen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beide jazeker
|
|
|||
|
|||
Toevallig was ik er vorig jaar op zaterdagochtend nog geweest toen het bleek dat ik er op vrijdag geen kon bemachtigen wegens werk.
Ik was er toen rond een uurtje of 7 en heb toen nog twee iPhones gekocht. De keuze was toen wat beperkt (white 16/32/64 en black 64), maar er zijn er nog honderden verkocht voor zover ik weet. Of dat dit jaar weer het geval zal zijn, kunnen we weinig over zeggen allemaal denk ik |
|
|||
|
|||
En je kan er neem ik aan alleen een los toestel kopen? Dus alleen mensen die voor sim only gaan, gaan er in de rij staan?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ikzelf ga er niet heen, mij te druk ik wacht wel tot de iPhone 6 komt haha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zaterdag naar amerika | daveku | Archief | 1 | 15-02-08 02:06 |
|
|