Iphone 5S Parijs, 3 extra mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het gaat niet door. Ik kan niet meer naar parijs omdat mijn vader mij niet meer kan voeren. De post mag verwijderd worden!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5S Parijs, 3 extra mogelijk
Het gaat niet door. Ik kan niet meer naar parijs omdat mijn vader mij niet meer kan voeren.
De post mag verwijderd worden! Laatst gewijzigd door vadimvt; 19-09-13 om 21:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
check je PM
|
|
|||
|
|||
Idem PM.
|
|
|||
|
|||
Geachte Topic Starter, als je dergelijke topic opent, moet je wel de kl*** hebben om op PM te antwoorden. Indien dit een grap was vind ik dat deze volledig misplaatst was.
Aan de heren moderators: Gelieve rekening te houden met dergelijke leden ! |
|
|||
|
|||
Popsie, niet iedereen zit altijd te wachten tot er reactie of PM is. Even geduld hebben misschien?
Ik ken TS niet, maar als je al zo klaagt na iets meer dan een half uur, lijkt me dat een stevig staaltje ongeduld.
|
||||
|
||||
pas nou maar op, straks krijg jij ook nog de wind van voren van onze Popsie
|
|||
|
|||
Citaat:
Na 5 minuten kreeg de TS een PM van 2 leden. Wij wachten nog altijd ! Een "Nee", of "het gaat niet" is ook een antwoord hé. Laatst gewijzigd door Popsie; 19-09-13 om 21:10. Reden: Aanpassing uur. |
|
|||
|
|||
Sorry Popsie, je hebt helemaal gelijk. Ik keek naar de tijd, niet naar de datum... Iets meer dan 24 uur vind ik ook rijkelijk lang. ;-)
|
|
||||
|
||||
Inmiddels heeft hij al antwoord gegeven ツ
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 in Parijs | lucadp | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 05-11-12 10:03 |
IPhone Parijs, 1 extra mogelijk | josvandersmissen | iPhone algemeen | 2 | 20-09-12 10:35 |
iPhone 5 Parijs (vrijdag) | josvandersmissen | iPhone algemeen | 3 | 17-09-12 18:30 |
|
|