iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nu nog een iPhone 5 kopen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144420-iphone-5-kopen.html)

michaeltjeh1 19-09-13 08:24

Nu nog een iPhone 5 kopen?
 
Beste,

Ik heb een vraag enige tijd geleden heb ik mijn iPhone 5 ingeruild tegen een Galaxy S4... Achteraf heel veel spijt van gehad de telefoon is gewoon simpel weg te groot.. En Android vind ik ook niet helemaal prettig werken nu wil ik dus weer een iPhone en die gaat er ook wel komen maar wat is verstandig nu een iPhone 5 kopen of wachten op de 5c of 5s eigenlijk gebruik ik mijn telefoon niet zo intensief ik speel er geen spelletjes op gebruik hem puur en alleen om wat handige apps op te hebben whatsapp voornamelijk en dat was het wel een beetje.. Mijn vraag is.. Is het verstandig om nu een iPhone 5 te kopen te prijzen van die dingen zijn ook niet echt gezakt sinds de aankondiging van de nieuwe telefoons..

Gr

Michael

Guest-20180925190238 19-09-13 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michaeltjeh1 (Bericht 913680)
Is het verstandig om nu een iPhone 5 te kopen te prijzen van die dingen zijn ook niet echt gezakt sinds de aankondiging van de nieuwe telefoons..

Voor de aankondiging van de nieuwe iPhones, negen dagen geleden, was de iPhone 5 een uitstekende iPhone. En dat is de iPhone 5 nu nog. De iPhone 5 zal nog wel een paar jaartjes ondersteund worden door Apple. Bovendien is er niet veel verschil tussen de iPhone 5 en 5C, afgezien van de radiochip voor meer LTE banden.

Urbanfoto 19-09-13 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 913683)
afgezien van de radiochip voor meer LTE banden.

En daar ben je dan nog niks mee in België ;).

Guest-20180925190238 19-09-13 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto (Bericht 913704)
En daar ben je dan nog niks mee in België ;).

De TS is uit Utrecht en dat ligt tot nader order in Nederland. :D Voor het overige: mijn iPhone 5 werkt perfect in België met Mobistar.

Jouw kleine frustratie met Proximus is blijkbaar geperverteerd naar een ziekelijke obsessie. :D

Urbanfoto 19-09-13 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 913707)
De TS is uit Utrecht en dat ligt tot nader order in Nederland. :D Voor het overige: mijn iPhone 5 werkt perfect in België met Mobistar.

Jouw kleine frustratie met Proximus is blijkbaar geperverteerd naar een ziekelijke obsessie. :D

Weet ik veel vanwaar die is? En tegen Proximus heb ik niets, het is Apple.
Wat een schijtbedrijf ;).

Guest-20180925190238 19-09-13 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto (Bericht 913711)
Wat een schijtbedrijf ;).

/off topic/
Maar dat is dan spoedig opgelost voor jou. iPhone 5 van jou staat te koop zag ik, dus bye bye Apple. :D
/on topic/

@michaeltjeh1

Voor het overige: de iPhone 5 is volgens mijn heel bescheiden mening nog steeds een uitstekende iPhone die zeker het kopen waard is. Zij het nieuw (indien nog verkrijgbaar) of een goede tweedehandse.

Urbanfoto 19-09-13 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 913717)
/off topic/
Maar dat is dan spoedig opgelost voor jou. iPhone 5 van jou staat te koop zag ik, dus bye bye Apple. :D

Moet je dat topicske nog is lezen dan zie je er staan : Ik verkoop hem niet meer.

Dus gene bye bye Apple. Zal van zodra LTE beschikbaar is bij Mobistar niet twijfelen om over te stappen ;).

Guest-20180925190238 19-09-13 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto (Bericht 913722)
Zal van zodra LTE beschikbaar is bij Mobistar niet twijfelen om over te stappen ;).

Dan kunnen we weer on topic gaan. :) Ik heb verleden week mijn iPhone 5 gebruikt op het T-Mobile D LTE netwerk (1.800 Mhz). Dat werkte perfect. Alleen, LTE is niet iets voor "batterijfetischisten" want het energieverbruik is nogal aan de hoge kant.

Urbanfoto 19-09-13 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 913726)
Dan kunnen we weer on topic gaan. :) Ik heb verleden week mijn iPhone 5 gebruikt op het T-Mobile D LTE netwerk (1.800 Mhz). Dat werkte perfect. Alleen, LTE is niet iets voor "batterijfetischisten" want het energieverbruik is nogal aan de hoge kant.

Batterijgebruik is nu terug rond de 4 dagen bij intensief gebruik van de iPhone gaat hij gelukkig een dag mee ;) dus daar klaag ik niet meer over.

michaeltjeh1 19-09-13 10:16

Ik heb een soort van aanbieding gekregen dat is dat ik mijn Galaxy S4 inlever en ik er 100 euro bijleg en ik dan een iPhone 5 wit en 16gb.. Is dit het waard?

Gr

Urbanfoto 19-09-13 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michaeltjeh1 (Bericht 913742)
Ik heb een soort van aanbieding gekregen dat is dat ik mijn Galaxy S4 inlever en ik er 100 euro bijleg en ik dan een iPhone 5 wit en 16gb.. Is dit het waard?

Gr

Is het een nieuwe iPhone 5? Hoe oud is jou toestel?
Als het een nieuwe is en je toestel is bijv al 6m oud zou ik zeggen : Doen.

RWK 19-09-13 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michaeltjeh1 (Bericht 913742)
Ik heb een soort van aanbieding gekregen dat is dat ik mijn Galaxy S4 inlever en ik er 100 euro bijleg en ik dan een iPhone 5 wit en 16gb.. Is dit het waard?

Gr

Als je het geld voor heb kan je beter een tweedehandse iPhone 5 16GB aanschaffen. Je verliest eigenlijk je geld als je hem inruilt.

Starscreamer 19-09-13 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michaeltjeh1 (Bericht 913680)
Beste,

Ik heb een vraag enige tijd geleden heb ik mijn iPhone 5 ingeruild tegen een Galaxy S4... Achteraf heel veel spijt van gehad de telefoon is gewoon simpel weg te groot.. En Android vind ik ook niet helemaal prettig werken nu wil ik dus weer een iPhone en die gaat er ook wel komen maar wat is verstandig nu een iPhone 5 kopen of wachten op de 5c of 5s eigenlijk gebruik ik mijn telefoon niet zo intensief ik speel er geen spelletjes op gebruik hem puur en alleen om wat handige apps op te hebben whatsapp voornamelijk en dat was het wel een beetje.. Mijn vraag is.. Is het verstandig om nu een iPhone 5 te kopen te prijzen van die dingen zijn ook niet echt gezakt sinds de aankondiging van de nieuwe telefoons..

Gr

Michael

Voor wat u ermee doet voldoet zelf een iPhone 4 prima ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.