//

Nu nog een iPhone 5 kopen?

Nu nog een iPhone 5 kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een vraag enige tijd geleden heb ik mijn iPhone 5 ingeruild tegen een Galaxy S4... Achteraf heel veel spijt van gehad de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-13, 09:24
michaeltjeh1 michaeltjeh1 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard Nu nog een iPhone 5 kopen?

Beste,

Ik heb een vraag enige tijd geleden heb ik mijn iPhone 5 ingeruild tegen een Galaxy S4... Achteraf heel veel spijt van gehad de telefoon is gewoon simpel weg te groot.. En Android vind ik ook niet helemaal prettig werken nu wil ik dus weer een iPhone en die gaat er ook wel komen maar wat is verstandig nu een iPhone 5 kopen of wachten op de 5c of 5s eigenlijk gebruik ik mijn telefoon niet zo intensief ik speel er geen spelletjes op gebruik hem puur en alleen om wat handige apps op te hebben whatsapp voornamelijk en dat was het wel een beetje.. Mijn vraag is.. Is het verstandig om nu een iPhone 5 te kopen te prijzen van die dingen zijn ook niet echt gezakt sinds de aankondiging van de nieuwe telefoons..

Gr

Michael
__________________
iPhone 3GS 16GB Black 4.0.1 JB
iPad 32GB Wi-Fi 3.2.1 JB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-13, 09:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michaeltjeh1 Bekijk bericht
Is het verstandig om nu een iPhone 5 te kopen te prijzen van die dingen zijn ook niet echt gezakt sinds de aankondiging van de nieuwe telefoons..
Voor de aankondiging van de nieuwe iPhones, negen dagen geleden, was de iPhone 5 een uitstekende iPhone. En dat is de iPhone 5 nu nog. De iPhone 5 zal nog wel een paar jaartjes ondersteund worden door Apple. Bovendien is er niet veel verschil tussen de iPhone 5 en 5C, afgezien van de radiochip voor meer LTE banden.
  #3  
Oud 19-09-13, 10:25
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
afgezien van de radiochip voor meer LTE banden.
En daar ben je dan nog niks mee in België .
  #4  
Oud 19-09-13, 10:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto Bekijk bericht
En daar ben je dan nog niks mee in België .
De TS is uit Utrecht en dat ligt tot nader order in Nederland. Voor het overige: mijn iPhone 5 werkt perfect in België met Mobistar.

Jouw kleine frustratie met Proximus is blijkbaar geperverteerd naar een ziekelijke obsessie.
  #5  
Oud 19-09-13, 10:33
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De TS is uit Utrecht en dat ligt tot nader order in Nederland. Voor het overige: mijn iPhone 5 werkt perfect in België met Mobistar.

Jouw kleine frustratie met Proximus is blijkbaar geperverteerd naar een ziekelijke obsessie.
Weet ik veel vanwaar die is? En tegen Proximus heb ik niets, het is Apple.
Wat een schijtbedrijf .
  #6  
Oud 19-09-13, 10:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto Bekijk bericht
Wat een schijtbedrijf .
/off topic/
Maar dat is dan spoedig opgelost voor jou. iPhone 5 van jou staat te koop zag ik, dus bye bye Apple.
/on topic/

@michaeltjeh1

Voor het overige: de iPhone 5 is volgens mijn heel bescheiden mening nog steeds een uitstekende iPhone die zeker het kopen waard is. Zij het nieuw (indien nog verkrijgbaar) of een goede tweedehandse.
  #7  
Oud 19-09-13, 10:51
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
/off topic/
Maar dat is dan spoedig opgelost voor jou. iPhone 5 van jou staat te koop zag ik, dus bye bye Apple.
Moet je dat topicske nog is lezen dan zie je er staan : Ik verkoop hem niet meer.

Dus gene bye bye Apple. Zal van zodra LTE beschikbaar is bij Mobistar niet twijfelen om over te stappen .
  #8  
Oud 19-09-13, 10:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto Bekijk bericht
Zal van zodra LTE beschikbaar is bij Mobistar niet twijfelen om over te stappen .
Dan kunnen we weer on topic gaan. Ik heb verleden week mijn iPhone 5 gebruikt op het T-Mobile D LTE netwerk (1.800 Mhz). Dat werkte perfect. Alleen, LTE is niet iets voor "batterijfetischisten" want het energieverbruik is nogal aan de hoge kant.
  #9  
Oud 19-09-13, 11:02
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan kunnen we weer on topic gaan. Ik heb verleden week mijn iPhone 5 gebruikt op het T-Mobile D LTE netwerk (1.800 Mhz). Dat werkte perfect. Alleen, LTE is niet iets voor "batterijfetischisten" want het energieverbruik is nogal aan de hoge kant.
Batterijgebruik is nu terug rond de 4 dagen bij intensief gebruik van de iPhone gaat hij gelukkig een dag mee dus daar klaag ik niet meer over.
  #10  
Oud 19-09-13, 11:16
michaeltjeh1 michaeltjeh1 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Ik heb een soort van aanbieding gekregen dat is dat ik mijn Galaxy S4 inlever en ik er 100 euro bijleg en ik dan een iPhone 5 wit en 16gb.. Is dit het waard?

Gr
  #11  
Oud 19-09-13, 12:08
Urbanfoto Urbanfoto is offline
Banned
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michaeltjeh1 Bekijk bericht
Ik heb een soort van aanbieding gekregen dat is dat ik mijn Galaxy S4 inlever en ik er 100 euro bijleg en ik dan een iPhone 5 wit en 16gb.. Is dit het waard?

Gr
Is het een nieuwe iPhone 5? Hoe oud is jou toestel?
Als het een nieuwe is en je toestel is bijv al 6m oud zou ik zeggen : Doen.
  #12  
Oud 19-09-13, 12:59
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michaeltjeh1 Bekijk bericht
Ik heb een soort van aanbieding gekregen dat is dat ik mijn Galaxy S4 inlever en ik er 100 euro bijleg en ik dan een iPhone 5 wit en 16gb.. Is dit het waard?

Gr
Als je het geld voor heb kan je beter een tweedehandse iPhone 5 16GB aanschaffen. Je verliest eigenlijk je geld als je hem inruilt.
  #13  
Oud 19-09-13, 14:02
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michaeltjeh1 Bekijk bericht
Beste,

Ik heb een vraag enige tijd geleden heb ik mijn iPhone 5 ingeruild tegen een Galaxy S4... Achteraf heel veel spijt van gehad de telefoon is gewoon simpel weg te groot.. En Android vind ik ook niet helemaal prettig werken nu wil ik dus weer een iPhone en die gaat er ook wel komen maar wat is verstandig nu een iPhone 5 kopen of wachten op de 5c of 5s eigenlijk gebruik ik mijn telefoon niet zo intensief ik speel er geen spelletjes op gebruik hem puur en alleen om wat handige apps op te hebben whatsapp voornamelijk en dat was het wel een beetje.. Mijn vraag is.. Is het verstandig om nu een iPhone 5 te kopen te prijzen van die dingen zijn ook niet echt gezakt sinds de aankondiging van de nieuwe telefoons..

Gr

Michael
Voor wat u ermee doet voldoet zelf een iPhone 4 prima
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nog een 3GS kopen? Harryiphone iPhone algemeen 12 22-01-12 19:33
Waar kan ik nu nog een losse iPhone kopen? blackfocus Koopinformatie Nederland 8 04-06-11 16:05
Nu nog een iphone kopen? AlainProviste Koopinformatie Nederland 10 12-02-09 00:53
Is het nog mogelijk om een Iphone uit de VS te kopen? mike--ie Koopinformatie USA 4 03-12-08 20:30
nu een iPhone kopen of nog even wachten?? reno1 Archief 10 31-07-08 14:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:13.