Activeren mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist ios7 erop gezet. Naderhand kon itunes de inhoud niet lezen van de iphone(5) en herstel werd aanbevolen. Nu probeerd de iphone zich te activeren, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeren mislukt
Zojuist ios7 erop gezet. Naderhand kon itunes de inhoud niet lezen van de iphone(5) en herstel werd aanbevolen. Nu probeerd de iphone zich te activeren, maar elke keer mislukt het. Zowel via mobiel als via Wi-Fi..
Zou dit de drukke server kunnen zijn of iets met de iphone zelf? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Apple lijkt wederom niet voorbereid te zijn op de drukte... |
|
|||
|
|||
Heb net hetzelfde probleem. krijg hem ook niet geactiveerd.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook. Twijfel of ik terug naar iOS 6.1.4. zal gaan.
Weet niet of dat zal werken. iTunes geeft ook steeds aan dat: "De aangesloten iPhone kan niet worden geïdentificeerd" |
|
|||
|
|||
maakt ni uit als je terug naar 6.1.4 gaat volgens mij, activeren moet je altijd
|
|
|||
|
|||
@raxi: nog geen itunes 11.1? Herstellen zal niet meer gaan naar 6.1.4 denk ik
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders morgenochtend opnieuw proberen Citaat:
Zou nog wel ondersteunt worden denk ik iPhone is zojuist geactiveerd. Laatst gewijzigd door Raxi; 18-09-13 om 23:45. |
|
|||
|
|||
geactiveerd op ios 7?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2013 om 22:52 ---------- mijne dus ook |
|
|||
|
|||
Mij is het nogsteeds niet gelukt nadat ik een herstel op de iPhone 5 zelf had gedaan na een goed verlopen update...
|
|
||||
|
||||
Er zijn meer meldingen van problemen, even afwachten zou ik zeggen
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Zucht... nogsteeds niet.. jammer
Dan maar morgenochtend weer opnieuw proberen.. |
|
|||
|
|||
Lekker hoor! Activeringsserver werkt niet...
Pff. Even iPhone herstellen. Simpel gedaan. Maar daarna... Weer configureren (op iOS 7). Maar dan doet de activeringsserver van Apple het niet. Zit nu dus zonder iPhone. Oftewel ik kan er niets mee.
Iemand enig idee wanneer dit verholpen is? |
|
||||
|
||||
samengevoegd. @Mikebreuk; welkom hier. Lees je even in voordat je iets post svp, er is al meer over geschreven dus. Voor het overige: afwachten tot Apple het iets rustiger krijgt ben ik bang
|
|
|||
|
|||
morgen moet ik weg naar oberhausen............
beter doen mn ipad en iphone het dan.....al 100 keer activatie mislukt. |
|
|||
|
|||
Thnx
Thnx!
Ja morgen rond 06:40 is mijn laatste kans. Anders moet ik ook even zonder iPhone |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde. Ben al terug gegaan naar 6.1.4 maar dat hielp niet. Nu weer iOS7 erop. Activatie lukt nog steeds niet.....
|
|
|||
|
|||
Ligt dus aan drukte... Zou hopelijk morgen ochtend wel weer minder zijn
|
|
||||
|
||||
Ligt aan de aktivatieserver...
Er is high priority alert naar de Heren gegaan... Apple issues internal high priority alert for iPhone activation server woes
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs 32 gb/activeren mislukt | jorrissubje | iPhone algemeen | 6 | 07-05-14 22:55 |
Iphone 3GS 8GB; Activeren is Mislukt! | Jawaddo | iPhone algemeen | 6 | 28-12-12 12:59 |
iPhone activeren mislukt. Graag hulp :s | milan13 | iPhone algemeen | 21 | 02-12-12 14:29 |
|
|