Geen Weer app meer in iOS7 ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren update naar iOS7 gedaan op iPhone 4 en iPad 2. Op de iPad is er nu geen Weer app meer! Op iPhone dus gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Weer app meer in iOS7 !
Gisteren update naar iOS7 gedaan op iPhone 4 en iPad 2.
Op de iPad is er nu geen Weer app meer! Op iPhone dus gewoon wel. Uiteraard met Spotlight gezocht, maar alleen gekochte weer apps gevonden. (Ik werk op beide apparaten met iOS in het Engels, dus Weather app.) Tips? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op de iPad is er bij geen enkele iOS versie een weer app geweest. Bij iOS 6 was het weer was alleen zichtbaar in de klok app, van de ingestelde steden van de tijdzones.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je nagaan hoeveel ik de app gebruikte Ik kon het ook niet meer vergelijken met de vorige iOS.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkt Wi-Fi weer met IOS7 | c.pijnappels | iPhone algemeen | 7 | 24-09-13 08:46 |
IOS7 Iphone 4s geen luidspreker | xziller | iPhone algemeen | 1 | 12-09-13 11:20 |
weer app werkt niet meer | pbleus | iPhone algemeen | 9 | 03-06-13 21:08 |
Geen weer meer?? | christiaanzwll | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-11-12 22:13 |
Kan geen steden vinden in Weer app | Gonus | iPhone Apps | 8 | 20-02-10 21:52 |
|
|