Probleem Agenda iOS7 Dagoverzicht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel helaas vast dat sedert update in het dagoverzicht de afspraken, ingegeven als 'hele dag' nu in een blauwe balk NAAST elkaar staan waardoor deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem Agenda iOS7 Dagoverzicht
Stel helaas vast dat sedert update in het dagoverzicht de afspraken, ingegeven als 'hele dag' nu in een blauwe balk NAAST elkaar staan waardoor deze niet in een oogopslag zichtbaar zijn ... In iOS6 stonden resem afspraken / taken / to do's netjes onder elkaar !?! Iemand 'n tip ? Input met uur erbij kan oplossing maar input duurt veel langer op die manier ... Hele dag aanvinken is snelste manier om nieuwe gebeurtenis (to do, afspraak, reminder enzo) aan te maken ... Maar als je er zoals ik veel hebt op een dag is overzicht weg als input naast elkaar staat ... Help
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon op het vergrotingsglas icon klikken als je op de dag staat..nu kan je alle items onder elkaar zien. Nieuwe agenda app is wel heel erg achteruit gegaan qua usability
|
|
|||
|
|||
Ja dank vr tip maar door op vergrootglas te klikken zie je ook andere dagen ... Op homescherm naar beneden swipen lukt ... Dan zie je vermelding datum met logo van agenda maar er staat 'Geen activiteiten' terwijl ik zaken in mijn agenda op vandaag ingeput heb ?!? Hoe deze zichtbaar maken ... voelt precies alsof ik 'n Androidtoestel in de hand heb ...
|
|
||||
|
||||
Op een 3rd party agenda overstappen?
Ik vind Agenda 4 en Calendars 5 best fijn. Beide tonen "hele dag" afspraken onder elkaar.
|
||||
|
||||
Probeer eens Week Calendar, dit is een schil om de iPhone app heen, maar je krijgt veel meer overzicht en mogelijkheden.
EN de support is geweldig. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vond deze App onder iOS6 al veel te druk... |
|
||||
|
||||
Nee die komt binnenkort, persoonlijk kan ik goed met Week uit de voeten, dus ik hoop niet dat ze te veel aan de layout gaan 'prutsen'.
|
|
|||
|
|||
Mijn hele agenda app werkt niet.
Ik heb mn googleagenda gegevens ingevoerd bij instellingen, maar hij komt niet tevoorschijn in de app zelf. Tevenes zegt hij steeds dat mn googlewachtwoord niet klopt als ik instellingen open. Iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb ik niet aan staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS7 probleem met dynamische achtergrond | markvangils | iPhone algemeen | 6 | 20-09-13 12:33 |
Probleem met iOS7 update HELP!! | SaskiaDeWeerd | iPhone algemeen | 3 | 19-09-13 15:54 |
Iphone 4s Ios7 probleem muziek | Robiin | iPhone algemeen | 6 | 19-09-13 11:06 |
|
|