Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJSmit
(Bericht 914319)
Ten eerste er stond geen rij, er stonden zelfs groepjes Apple medewerkers met elkaar te praten in het uur dat ik binnen ben geweest. En op een gegeven moment stonden er zelfs 3 medewerkers tegelijk met mij te praten. Er was zelfs één medewerker die mijn frustratie helemaal kon begrijpen en mij graag had willen helpen (omdat hij op dat moment toch niks te doen had zo als hij zelf aangaf), maar dat hij dit van hogere hand niet mag.
Ik begrijp ook best dat ze met een afspraken systeem werken, en heb daar ook begrip voor, maar als je netjes vraagt of je het toestel dan niet achter kan laten of naar ze op kan sturen zodat er op een later tijdstip nagekeken kan worden. Dit was allemaal niet mogelijk, ik moest er gewoon volgende week weer voor terug komen een andere oplossing was gewoon niet mogelijk. Als de winkel nu om de hoek lag had ik dit nog niet eens zo'n probleem gevonden, maar om weer een treinreis te moeten maken door een fout die is ontstaan na een update van hun kant gaat mij toch echt iets te ver...
Maar genoeg hier over, ik sluit het hoofdstuk Apple en wens alle Apple fans veel plezier met hun producten ;)
|
Dan komt het inderdaad wel raar over ja, als je niet wordt geholpen. Het kan zijn dat mensen (nog) niet op zijn komen dagen voor hun afspraak, maar dat ze wel beschikbaar moeten blijven voor het geval iemand toch komt. En ja, als ze uitzonderingen beginnen te maken wil iedereen die zomaar binnenloopt toch geholpen worden. Je zal vast niet de enige zijn en waar maak je onderscheid? Trouwens, terug moest je sowieso, ook als je hem alleen maar achterliet. Dus wat maakt het uit?
Was het trouwens niet economischer geweest om je toestel eerst te laten repareren en dan pas te verkopen? Met dit soort problemen worden toestellen meestal omgeruild voor een 'nieuw' exemplaar waarvan de waarde waarschijnlijk twee keer zo hoog is als wat je nu terugkrijgt. Nu lijk je eerder in een opwelling van woede te hebben gehandeld en niet rationeel te hebben nagedacht.
|