iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iOS 7 iphone 4S geluid probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144486-ios-7-iphone-4s-geluid-probleem.html)

Fraydee 19-09-13 16:52

iOS 7 iphone 4S geluid probleem
 
Hey allemaal

Ik heb vanmorgen op mn iphone ios 7 geïnstalleerd en heb sinds dien geen geluid meer mn beltoon doet het nog wel maar kan geen muziek afspelen. Ik zie ook geen schuifknop bij de volume regeling. Toen ik 6.1.3 had werkte dat allemaal wel. Weet iemand de oplossing of is dit een bug waar ik nu nog niks aan kan doen.

Graag jullie reacties.

Mvg Fraydee

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2013 om 17:46 ----------

Tis al gefixt

Thnxx

bassmanjunior 19-09-13 17:51

Laat even weten hoe je het gefixt hebt. Hebben anderen nog wat aan wellicht.

Bassmanjunior

zezimaxkill 19-09-13 18:10

Ik heb ook een Iphone 4S en bij mij werkt hij prima , Ik zie iedereen met een iPhone 4S klagen , ik heb hem overigens vandaag geupdate

willem1509 20-09-13 08:02

Ik heb ook een 4s, en heb dit probleem ook. Ik krijg het geluid met geen mogelijkheid aan de praat dus graag uitleg hoe je het hebt gefixet

annemeeussen 23-09-13 22:12

Laat aub weten hoe je dit in orde brengt? Ik heb dit probleem ook!

blubber13 23-09-13 23:29

hallo allemaal! Ik heb IOS 7 op Ipod Touch 5 en Iphone 4 geinstaleerd toen hem beschikbaar was. Nu mijn vraag, bij Iphone werkt alles goed bij Ipod niet meer. als ik muziek afspeel met oortjes doet die raar, mijn muziek staat op bewust op herhaling maar als de eerste ronde van de song gedaan is, is de herhaling aan debeurt ma in de 2de keer loopt er bij ieder lied iets mis, songs worden gedempt, worde te luid gespeeld enz. Herkent iemand dat ook bij je ipod?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2013 om 23:31 ----------

Kijk zo ga da ongeveer: impossible ( eerste keer normaal 2de ligte demping, iets luidere dan eerste keer) freed from desire (1ste keer normaal 2de keer diepe demping terug normaal) impossible shontelle (1ste normaal 2de keer lichte demoing, veel luiderde dan eerste keer) ieder song is anders maar doet wel alty hetzelfde

annemeeussen 24-09-13 00:13

Ios 7 en enkel nog mogelijk om via mini jack geluid af te spelen. Reeds meerdere keren proberen te herinstalleren etc. Niets helpt. Hoe komt dit en wat is de oplossing?

Peter Polling 24-09-13 08:46

Een van de mogelijke problemen is dat de mini-jack-opening 'denkt' dat de mini-jack er nog inzit. Hoed blazen, schoonmaken van de aansluiting, zou kunnen helpen.

willem1509 24-09-13 12:18

Volgens mij heb ik het euvel gevonden. Bij mij werkte het iig zo. Wanneer je je iPhone aan de oplader hangt, denkt het apparaat dat hij wordt geconnect met een externe luidspreker.

Oplossing:
Swipe omhoog om het instellingenscherm te zien (met de snelkoppelingen van Wi-Fi, bluetooth etc) en klik dan op het airplay teken. Selecteer dan je iPhone en in het vervolg heb je weer geluid:)

Laat even weten of het bij jullie ook het probleem heeft opgelost

annemeeussen 24-09-13 12:44

Nee niet opgelost.. Heb je airplay op een iphone 4? Ik zie het teken in ieder geval nergens...
Ik heb ook geen toetsenbordklik, kan ook volume niet hoger of lager zetten bij muziek.
Bij de ringtone is dit geen probleem, dus het is zeker de software!
Ik kan ook nog gewoon opgebeld worden...

willem1509 24-09-13 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door annemeeussen (Bericht 916617)
Nee niet opgelost.. Heb je airplay op een iphone 4? Ik zie het teken in ieder geval nergens...
Ik heb ook geen toetsenbordklik, kan ook volume niet hoger of lager zetten bij muziek.
Bij de ringtone is dit geen probleem, dus het is zeker de software!
Ik kan ook nog gewoon opgebeld worden...

Sluit wel eerst je iPhone aan op je computer/stroomnet voordat je bovengenoemde stappen uitvoert.

annemeeussen 24-09-13 21:07

Ok
Ik kan niet voor 'iphone' kiezen!
Enkel voor dock-connector... zucht.

ballegooier 24-09-13 21:37

Doet me heel erg denken aan:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-4s.html

en:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-op-dock.html

denniscrauwels 26-09-13 01:41

Hallo,

Mijn Iphone was in reparatie (Wi-Fi schakelaar was grijs) en heb hem sinds vandaag terug. Op de orderbon stond "onderdeel" vervangen. Nu heb ik geen geluid meer door de speaker, geen beltoon, muziek,... wel als ik mijn hoofdtelefoon aansluit... heb alle connectors proper gemaakt... heb geen icoon "airplay" dus kan het ook niet selecteren... Weet iemand wat de oorzaak en oplossing hiervoor is? Heb al een reset/ hard reset ed geprobeerd... alvast bedankt!

Techfreak 26-09-13 07:38

Bij mij werkt het geluid nog wel, maar af en toe doe ik een actie en komt het geluid veel later. Met vertraging dus.

denniscrauwels 26-09-13 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denniscrauwels (Bericht 917294)
Hallo,

Mijn Iphone was in reparatie (Wi-Fi schakelaar was grijs) en heb hem sinds vandaag terug. Op de orderbon stond "onderdeel" vervangen. Nu heb ik geen geluid meer door de speaker, geen beltoon, muziek,... wel als ik mijn hoofdtelefoon aansluit... heb alle connectors proper gemaakt... heb geen icoon "airplay" dus kan het ook niet selecteren... Weet iemand wat de oorzaak en oplossing hiervoor is? Heb al een reset/ hard reset ed geprobeerd... alvast bedankt!


Heb nog een bijkomend probleem... Ik kan blijkbaar met geen enkel Wi-Fi net verbinden. Hij detecteert alle netwerken maar ze geven allemaal de melding "kan niet verbinden..." Weet iemand hier raad mee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:16.