nl-alert vodafohe instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben vodafone gebruiker en kan nu op de iphone noodmeldingen inschakelen. Moet ik dan verder nog een update van vodafone uitvoeren om deze optie daadwerkelijknte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nl-alert vodafohe instellen
Ben vodafone gebruiker en kan nu op de iphone noodmeldingen inschakelen.
Moet ik dan verder nog een update van vodafone uitvoeren om deze optie daadwerkelijknte activeren. En, zo ja, hoe doecik dat? dank voor jullie hulp
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee zodra je de optie hebt om het in te schakelen is het voldoende. Wil je nu meldingen ontvangen moet je die schakelaar aan zetten.
|
|
|||
|
|||
Dank e wel Corne64 voor je snelle response
|
|
|||
|
|||
No problemo
|
|
|||
|
|||
Hoe stel ik nl-alert in. Staat bij mij niet in het berichtencentrum
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook vodafone, maar je moet eerst een provider update gekregen hebben (naar versie VF NL 15,1 ). Daarna heb je de optie erbij staan
|
|
|||
|
|||
Niet voor de i4.
|
|
|||
|
|||
Je moet het ook maar ingeschakeld willen hebben. Ik heb het bewust uitgeschakeld op m'n iPhone 5, want het trekt je accu merkbaar veel sneller leeg.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatische alert in Calendar | FlorisVanRooij | iPhone algemeen | 0 | 03-11-12 16:17 |
Email alert | downer | iPhone algemeen | 2 | 13-03-10 13:24 |
alert confirm en prompt | blablaman | iPhone Apps | 6 | 21-01-09 11:47 |
Calendar Alert | gavro | iPhone algemeen | 0 | 18-09-08 02:20 |
Activation Alert | Molker | iPhone algemeen | 0 | 02-09-08 22:10 |
|
|