IOS7 imessage/facetime activering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb 2 problemen: 1, bij elke app krijg ik de melding "verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken" En 2, Imessage en facetime ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS7 pushbericht en imessage/facetime activering
Hallo!
Ik heb 2 problemen: 1, bij elke app krijg ik de melding "verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken" En 2, Imessage en facetime willen maar niet activeren! Netwerkinstellingen al gereset! Wie weet wat ik nog kan doen?? Laatst gewijzigd door Mug; 19-09-13 om 23:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, vooral die pushberichtgeving is irritant bij elke app. Waar ligt dit aan en hoe krijgen we dit weg?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP! iMessage en Facetime werken niet | Abida0201 | iPhone algemeen | 12 | 21-12-12 00:21 |
Wachten op activering Facetime/iMessage | rsnhakan | iPhone algemeen | 2 | 09-10-12 18:55 |
Activering iMessage FaceTime | kingward | iPad algemeen | 0 | 25-03-12 10:08 |
Facetime: Wachten voor activering... | mahdi1203 | iPhone algemeen | 38 | 03-02-12 19:23 |
Activering Iphone ' Wachten op activering. Dit kan even duren' melding | fruitella | Odido (T-Mobile) | 5 | 21-01-09 07:42 |
|
|