iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Weerwidget in berichtencentrum (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/144563-weerwidget-berichtencentrum.html)

kalerolf 20-09-13 09:56

Weerwidget in berichtencentrum
 
Bij mij staat de weer widget niet meer in de berichtencentrum (boven in het scherm) na de update na io7. Is deze optie verdwenen of is er een mogelijkheid om dit uiterst handige widget weer daar te krijgen. Of een vergelijkbaar iets?
Meer mensen hier last van ?

Techfreak 20-09-13 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kalerolf (Bericht 914486)
Bij mij staat de weer widget niet meer in de berichtencentrum (boven in het scherm) na de update na io7. Is deze optie verdwenen of is er een mogelijkheid om dit uiterst handige widget weer daar te krijgen. Of een vergelijkbaar iets?
Meer mensen hier last van ?

Ik zou de zoekfunctie van dit forum gebruiken.

Je moet zien dat het aangevinkt staat bij Berichtencentrum, locatievoorzieningen en app's verversen in de achtergrond.

Zo kwam het er bij mij in.

kalerolf 20-09-13 10:30

Helaas staat de weer widget bij mij niet tussen het lijstje in berichten centrum, dus er valt niks aan te vinken :( , op de andere locaties die jij noemt is hij wel aanwezig.

colliehome 20-09-13 11:11

Enkel bij Locatie is voldoende en eventueel eens herstarten

whaan 20-09-13 12:07

Instellingen - Privacy - Locatievoorzieningen - schakelaar van weer aanzetten.

heisa69 20-09-13 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whaan (Bericht 914600)
Instellingen - Privacy - Locatievoorzieningen - schakelaar van weer aanzetten.

Helaas, dit werkt bij mij niet. alleen de datum en tijd laat hij zien.

kalerolf 20-09-13 15:42

ik krijg alleen tekst te zien... buien met wind bla bla. lang niet zo uitgebreid als voor heen.

Techfreak 20-09-13 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kalerolf (Bericht 914780)
ik krijg alleen tekst te zien... buien met wind bla bla. lang niet zo uitgebreid als voor heen.

Dat is de nieuwe versie. Als je meer details wil zien, dan moet je in de weer app zelf gaan zien.

uitsmijter 20-09-13 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 914504)
Ik zou de zoekfunctie van dit forum gebruiken.

Je moet zien dat het aangevinkt staat bij Berichtencentrum, locatievoorzieningen en app's verversen in de achtergrond.

Zo kwam het er bij mij in.

''app's verversen in de achtergrond'' Waar kan je dit instellen?


Oeps al gevonden.........

Higgy 22-09-13 10:07

Hier zelfde probleem. Weer staat aan in in Instellingen - Algemeen - Apps verversen in achtergrond en bij Instellingen - Privacy - Locatievoorzieningen.

Edit: na aanzetten v wat ik hierboven noem en rebooten kwam ie op. In tekstvorm, maar dat schijnt 'nieuw' en een verbetering te zijn :-(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.