Weerwidget in berichtencentrum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij staat de weer widget niet meer in de berichtencentrum (boven in het scherm) na de update na io7. Is deze optie verdwenen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weerwidget in berichtencentrum
Bij mij staat de weer widget niet meer in de berichtencentrum (boven in het scherm) na de update na io7. Is deze optie verdwenen of is er een mogelijkheid om dit uiterst handige widget weer daar te krijgen. Of een vergelijkbaar iets?
Meer mensen hier last van ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet zien dat het aangevinkt staat bij Berichtencentrum, locatievoorzieningen en app's verversen in de achtergrond. Zo kwam het er bij mij in. |
|
|||
|
|||
Helaas staat de weer widget bij mij niet tussen het lijstje in berichten centrum, dus er valt niks aan te vinken , op de andere locaties die jij noemt is hij wel aanwezig.
|
|
||||
|
||||
Enkel bij Locatie is voldoende en eventueel eens herstarten
|
|
|||
|
|||
Instellingen - Privacy - Locatievoorzieningen - schakelaar van weer aanzetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik krijg alleen tekst te zien... buien met wind bla bla. lang niet zo uitgebreid als voor heen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oeps al gevonden......... Laatst gewijzigd door uitsmijter; 21-09-13 om 00:58. Reden: foutje |
|
|||
|
|||
Hier zelfde probleem. Weer staat aan in in Instellingen - Algemeen - Apps verversen in achtergrond en bij Instellingen - Privacy - Locatievoorzieningen.
Edit: na aanzetten v wat ik hierboven noem en rebooten kwam ie op. In tekstvorm, maar dat schijnt 'nieuw' en een verbetering te zijn :-( |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichtencentrum | Freeltd | iPhone algemeen | 1 | 19-09-13 21:09 |
Notificaties boven weerwidget | JeroenLand | iPhone algemeen | 3 | 09-07-13 23:07 |
iphone 5: Weerwidget app geeft verkeerde temp aan | Francofranco | iPhone algemeen | 8 | 17-01-13 09:28 |
Berichtencentrum | Lancia | iPhone Apps | 0 | 02-11-11 21:23 |
Probleempje met weerwidget | Qlimbaz | iPhone algemeen | 0 | 16-10-11 21:53 |
|
|