iphone 5: Weerwidget app geeft verkeerde temp aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet waarom de weerwidget app bij mij reeks zomerstempeartuur weergeven? hoe configureer ik hem? op de app zelf valr er bijna niks in te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5: Weerwidget app geeft verkeerde temp aan
Wie weet waarom de weerwidget app bij mij reeks zomerstempeartuur weergeven? hoe configureer ik hem? op de app zelf valr er bijna niks in te stellen! alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp je vraag niet zo goed. Kijk hier eens http://help.apple.com/iphone/6/
|
|
||||
|
||||
volgens mij kijk je tegen de datum aan
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe plaats ik hier een foto?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2013 om 00:09 ---------- Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2013 om 00:11 ---------- |
|
|||
|
|||
lijkt er op dat je de verkeerde amsterdam hebt....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Rechtsonder het weerscherm zie je een 'i' staan. Druk daarop en verwijder al je locaties. Als je dat gedaan hebt, voeg je amsterdam weer toe. Laat het dan weten of dat geholpen heeft |
|
|||
|
|||
Ga naar 'I' en verander daar de aan duiding in tempratuur van Farenheit naar Celcius..
|
|
|||
|
|||
Bedank, het is opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geeft verkeerde netwerk aan | cocotours | iPhone algemeen | 3 | 28-04-12 23:42 |
Celsius, badge geeft verkeerde temperatuur aan. | Robpie83 | iPhone Apps | 3 | 28-03-12 16:38 |
iPod geeft verkeerde tijd aan. | paulhofman | iPhone algemeen | 0 | 25-06-11 19:50 |
Iphone geeft verkeerde tijd aan | Jack023 | iPhone algemeen | 2 | 19-04-11 17:12 |
Weer geeft verkeerde temperatuur aan? | djkavaa | iPhone algemeen | 21 | 18-07-10 12:09 |
|
|