iPhone 4 geeft verkeerde netwerk aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mijn iphone een sim kaartje van BEN gestopt. Ik kan bellen en gebeld worden etc maar de iphone blijft links boven T-mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 geeft verkeerde netwerk aan
Ik heb in mijn iphone een sim kaartje van BEN gestopt. Ik kan bellen en gebeld worden etc maar de iphone blijft links boven T-mobile aangeven. Heeft iemand een idee wat er verkeerd gaat en/of hoe ik de juiste provider links boven in krijg?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is BEN geen onderprovider van T-mobile ?
Ik zelf ben hier in Belgie bij Postmobile maar er staat steeds Proximus. Dat komt omdat Postmobile dit aanbied via Proximus. |
|
||||
|
||||
Ben maakt gebruik van T-mobile. Er wordt dus T-Mobile weergegeven ipv Ben. Dit is gewoon normaal.
|
||||
|
||||
Ik heb Hi en hij geeft aan KPN, dit komt omdat het wordt gebruikt door die provider. Zoals RWK zei.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Celsius, badge geeft verkeerde temperatuur aan. | Robpie83 | iPhone Apps | 3 | 28-03-12 16:38 |
iPod geeft verkeerde tijd aan. | paulhofman | iPhone algemeen | 0 | 25-06-11 19:50 |
Iphone geeft verkeerde tijd aan | Jack023 | iPhone algemeen | 2 | 19-04-11 17:12 |
Weer geeft verkeerde temperatuur aan? | djkavaa | iPhone algemeen | 21 | 18-07-10 12:09 |
Iphone geeft verkeerde foto's weer bij iPod | DylanVanVliet | Muziek, foto & video | 20 | 11-08-09 22:06 |
|
|