iMessage geeft mailadres als afzender discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een iMessage stuur, dan komt deze bij de ontvanger binnen met mijn mailadres als afzender. Dat wil ik niet, ik wil dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage geeft mailadres als afzender
Als ik een iMessage stuur, dan komt deze bij de ontvanger binnen met mijn mailadres als afzender. Dat wil ik niet, ik wil dat de afzender mijn mobiele nummer ziet. Hoe kan ik dit wijzigen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
settings-messages-receive at- caller ID en dan je telefoonnummer als eerste
|
|
|||
|
|||
Bij receive at staat inderdaad bij mij mijn e-mail adres, echter niet mijn telefoonnummer. En ik kan alleen kiezen voor het toevoegen van een e-mailadres, ik kan niet kiezen om een telefoonnummer toe te voegen. Hoe kan ik dat regelen dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry maar hierin kan ik niks vinden over het toevoegen van mijn eigen mobiele nummer als afzender (i.p.v. mijn mailadres)
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je je nummerherkenning uitstaan? Kan zijn dat je daarom niet je eigen nummer kunt kiezen.....dit kun je instellen in: instellingen/telefoon/mijn nummer
|
|
|||
|
|||
Dit was niet de oplossing, echter was ik blij met je reactie want mijn nummerherkenning stond uit. Mijn nummer stond er zelfs helemaal niet in. De oplossing was dat ik mijn Apple account heb uitgezet, iMessage heb uitgezet en weer opnieuw aangezet. Toen stond mijn telefoonnummer er! YES!
|
|
|||
|
|||
Ik heb net het tegenovergestelde aan de hand... Als mensen mij een Imessage sturen, krijg ik hun nummer te zien, niet hun naam... Al verschillende malen geprobeerd om de nummer die ik dan kreeg op te slaan bij mijn contactpersoon. En dan staat de naam bovenaan, maar als ik mijn berichten afsluit en later opnieuw open, staat de nummer er weer.
Iemand dit ook aan de hand? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Reeds geprobeerd , wilt niet lukken
|
|
||||
|
||||
Weet niet of dat nog zo is, maar in het verleden deed zich dit vaak voor als het betreffende contact dubbel in je lijst staat.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mailadres standaard ingesteld in iMessage | Jennifer77 | iPhone algemeen | 6 | 06-01-13 00:00 |
iMessage verzenden als SMS | Koevoeter | iPhone algemeen | 5 | 07-02-12 12:24 |
Hoe kan ik een email-afzender als veilig instellen? | Fred58 | iPhone algemeen | 4 | 04-06-11 13:25 |
|
|