Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store?

Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik wil al een tijdje de iPhone 5 en ben van plan om hem op de officielle Apple Store te kopen. Mij vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 January 2013, 00:38
» Ik heb geen iPhone  
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 January 2013
Berichten: 1
Standaard Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store?

Hoi allemaal, ik wil al een tijdje de iPhone 5 en ben van plan om hem op de officielle Apple Store te kopen. Mij vraag alleen is, hoe zit het met de garantie? Stel dat er in het eerste jaar iets stuk gaat (wat niet mijn eigen schuld is) waar moet ik hem dan heen brengen? Ik woon namelijk niet in de buurt van Amsterdam en dacht altijd dat je naar een iCentre kon maar op hun websites geven ze aan; Wanneer jouw iPhone niet bij iCentre is aangeschaft kan hij helaas niet voor reparatie worden aangenomen. Maar waar kan ik dan wel heen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17 January 2013, 01:24
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini 3 Wi-Fi + 4G 64GB (Zwart) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 October 2008
Berichten: 190
Standaard

Je hebt 1 jaar garantie en 30 dagen telefonische ondersteuning. Voor 69 euro kun je doormiddel van Apple Care je garantie uitbreiden naar 2 jaar en 2 jaar telefonische ondersteuning. Met dit pakket valt de accu, ear pods en oplaad kabel ook onder garantie. Ook hoef je niet meer Apple Store Amsterdam te gaan voor de garantie met dit pakket. Je hoeft alleen maar naar Apple Care te bellen en krijgt aan deur een nieuwe iPhone. Binnen 14 dagen moet je de kapotte iPhone terug sturen naar Apple.

Je kan via deze link bekijken of je bij jou dichts bij zijnde Apple Prenium Reseller terecht kan: https://expresslane.apple.com/ServiceOptionAction.do
Inderdaad, iPhone zijn meestal een uitzondering. Voor de iPhone kun je het beter via Apple Care doen of langs de Apple Store Amsterdam gaan. Dan word deze direct omgerolen voor een nieuwe. Mocht het bij een Apple Prenium Reseller kunnen ben je de iPhone 3 weken kwijt.
  #3  
Oud 17 January 2013, 02:49
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
» iPhone NL 8GB [FW: 1.0.0]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Linux
 
Geregistreerd: 24 December 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Stuur een bericht via MSN naar RWK Stuur een bericht via Skype™ naar RWK Send a message via twitter to RWK
Standaard

In principe hoef je die 69 euro niet te betalen. Punt van aankoop is altijd minimaal 2 jaar garantie. Dus als je hem aanschaft bij de Store in Amsterdam heb jij gewoon recht op minimaal 2 jaar garantie.
__________________
Reageren

Labels
garantie, iphone, reparatie


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? corne64 Koopinformatie Nederland 4 20 August 2010 14:57
Hoe zit het met app store FransP iPad algemeen 2 21 February 2010 10:35
Hoe zit het nu met de koppelverkoop? parathion Mobistar 9 24 September 2009 02:49
iPhone: Hoe zit het nou met 3g en 3.1 ? Itvmichel Jailbreak 18 17 September 2009 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.