//

Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store?

Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik wil al een tijdje de iPhone 5 en ben van plan om hem op de officielle Apple Store te kopen. Mij vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-13, 00:38
Lor93 Lor93 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store?

Hoi allemaal, ik wil al een tijdje de iPhone 5 en ben van plan om hem op de officielle Apple Store te kopen. Mij vraag alleen is, hoe zit het met de garantie? Stel dat er in het eerste jaar iets stuk gaat (wat niet mijn eigen schuld is) waar moet ik hem dan heen brengen? Ik woon namelijk niet in de buurt van Amsterdam en dacht altijd dat je naar een iCentre kon maar op hun websites geven ze aan; Wanneer jouw iPhone niet bij iCentre is aangeschaft kan hij helaas niet voor reparatie worden aangenomen. Maar waar kan ik dan wel heen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-13, 01:24
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Je hebt 1 jaar garantie en 30 dagen telefonische ondersteuning. Voor 69 euro kun je doormiddel van Apple Care je garantie uitbreiden naar 2 jaar en 2 jaar telefonische ondersteuning. Met dit pakket valt de accu, ear pods en oplaad kabel ook onder garantie. Ook hoef je niet meer Apple Store Amsterdam te gaan voor de garantie met dit pakket. Je hoeft alleen maar naar Apple Care te bellen en krijgt aan deur een nieuwe iPhone. Binnen 14 dagen moet je de kapotte iPhone terug sturen naar Apple.

Je kan via deze link bekijken of je bij jou dichts bij zijnde Apple Prenium Reseller terecht kan: https://expresslane.apple.com/ServiceOptionAction.do
Inderdaad, iPhone zijn meestal een uitzondering. Voor de iPhone kun je het beter via Apple Care doen of langs de Apple Store Amsterdam gaan. Dan word deze direct omgerolen voor een nieuwe. Mocht het bij een Apple Prenium Reseller kunnen ben je de iPhone 3 weken kwijt.
  #3  
Oud 17-01-13, 02:49
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

In principe hoef je die 69 euro niet te betalen. Punt van aankoop is altijd minimaal 2 jaar garantie. Dus als je hem aanschaft bij de Store in Amsterdam heb jij gewoon recht op minimaal 2 jaar garantie.
__________________
Reageren

Labels
garantie, iphone, reparatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? corne64 Koopinformatie Nederland 4 20-08-10 14:57
Hoe zit het met app store FransP iPad algemeen 2 21-02-10 10:35
Hoe zit het nu met de koppelverkoop? parathion Orange 9 24-09-09 02:49
iPhone: Hoe zit het nou met 3g en 3.1 ? Itvmichel Jailbreak 18 17-09-09 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.