Notificaties boven weerwidget discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, sinds kort kwam ik erachter hoe je de widgets kan uitschakelen in het notificatiescherm Nu heb ik dus alle widgets uitgeschakeld en alleen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notificaties boven weerwidget
Goeiedag,
sinds kort kwam ik erachter hoe je de widgets kan uitschakelen in het notificatiescherm Nu heb ik dus alle widgets uitgeschakeld en alleen de weerwidget en deelwidget ingeschakeld en zit ik met het probleem dat ik alle notificaties helemaal bovenaan krijg en niet onder de weer- en deelwidget, is er een manier om dit op te lossen? Ik kan nergens hier iets over vinden. Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beter kan ik het ook niet uitleggen:
Manually Arrange Apps And Widgets In The Notification Center -- AppAdvice |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ga naar instellingen > berichtgeving en selecteer handmatig bij "Sorteer apps" dan klik je boven wijzig en kun je zelf dingen slepen in de volgorde die je zelf graag wilt, alles wat bovenaan staat is datgene wat in het notificatie centrum bovenaan komt te staan, ik heb zelf de weerwidget bovenaan dus er komt nooit iets boven die widget, ook heb ik gemiste oproepen, sms en mail hoger staan zodat die nooit onder mijn Twitter en Facebook berichten komen te staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5: Weerwidget app geeft verkeerde temp aan | Francofranco | iPhone algemeen | 8 | 17-01-13 09:28 |
Probleempje met weerwidget | Qlimbaz | iPhone algemeen | 0 | 16-10-11 21:53 |
De persoon boven je | Muchiel | Chat en geruchten | 5 | 19-05-10 15:53 |
tekst boven apps | dennisdenny | iPhone Apps | 4 | 24-03-10 18:09 |
Boven Balk verdwijnt | WeirdMano | Archief | 2 | 27-06-09 19:03 |
|
|