De persoon boven je discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer kort iets te zeggen over de persoon die voor jou postte. Minimaal 2 post tussen je eigen posts! Voorbeeld: ^Vraagt zich af waarom er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De persoon boven je
Probeer kort iets te zeggen over de persoon die voor jou postte.
Minimaal 2 post tussen je eigen posts! Voorbeeld: ^Vraagt zich af waarom er zo weinig mensen reageren op het iPhoneclub forum Chat gedeelte. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand kent elkaar hier zo goed. Dit soort topics worden vaak geopend bij een forum zoals; xboxforum.nl en dergelijke.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry als het negatief overkwam. dat was mijn bedoel echter niet. Misschien dat de moderators juist wel een goed idee vinden.
Alsnog sorry voor mijn domme reactie. Ik bedoelde eigenlijk dat ik dit forum zie als een hulpforum. Maar bij andere forums is het gezelliger, de mensen kennen elkaar heel goed enzo. |
|
|||
|
|||
Nee joh.. echt geen domme reactie hoor!
Je gaat toch geen sorry zeggen dan Ik snap het wel en het klopt ook wel een beetje eigenlijk, maar ik dacht het forum beetje op te leuken, daarvoor is de chat toch ook een beetje? Net zoals het Beat the picture die ik net heb gemaakt, haha We zien wel of er nog mensen reageren toch |
|
|||
|
|||
Ik vind het ook wel leuk om mee te doen, maar wat ik over je zou moeten zeggen, Muchiel - daar heb ik geen idee van
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen sms versturen bepaalde persoon | JanR | iPhone algemeen | 1 | 11-05-11 00:46 |
SMS ontvangen van 1 persoon werkt niet | MartinV | iPhone algemeen | 2 | 08-02-11 19:33 |
SMS discussie: 2 telefoonnummers / 1 persoon | aernout | iPhone algemeen | 0 | 31-01-10 23:52 |
2 emailadressen bij één contact persoon?? | Mdv1980 | iPhone algemeen | 2 | 29-08-09 15:02 |
Tonen naam persoon die belt ipv nummer | Eagleman | Unlock [archief] | 8 | 03-04-08 11:58 |
|
|