SMS discussie: 2 telefoonnummers / 1 persoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In mijn telefoon staat een hele 'sms-discussie' met een vriend. SMS-jes verzonden vanaf zijn oude telefoonnummer. Nu heeft hij een nieuw nummer en komen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS discussie: 2 telefoonnummers / 1 persoon
Hallo,
In mijn telefoon staat een hele 'sms-discussie' met een vriend. SMS-jes verzonden vanaf zijn oude telefoonnummer. Nu heeft hij een nieuw nummer en komen de smsjes dus in een nieuwe discussie te staan. Ik wil graag alles in 1 discussie houden. Is hier een manier voor? Ik heb al geprobeerd het oude en nieuwe nummer aan hetzelfde contactpersoon toe te voegen, maar dit resulteert in de situatie dat als ik hem een sms stuur, deze naar het oude nummer verzonden wordt... Alvast bedankt voor jullie suggesties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen sms versturen bepaalde persoon | JanR | iPhone algemeen | 1 | 11-05-11 00:46 |
SMS ontvangen van 1 persoon werkt niet | MartinV | iPhone algemeen | 2 | 08-02-11 19:33 |
De persoon boven je | Muchiel | Chat en geruchten | 5 | 19-05-10 15:53 |
SQLite Discussie | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 01-06-09 16:08 |
SMS gesprek begint opnieuw met zelfde persoon? | Vsteegman | iPhone algemeen | 0 | 02-11-08 18:02 |
|
|