Onderste schuifscherm niet doorzichtig discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op veel sites en reviews zie ik dat onderste schuifscherm -Control Center- (waar oa Wi-Fi bluetooth, etc. is in te stelllen) wat transparant is en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onderste schuifscherm niet doorzichtig
Op veel sites en reviews zie ik dat onderste schuifscherm -Control Center- (waar oa Wi-Fi bluetooth, etc. is in te stelllen) wat transparant is en kleuren van hoofdscherm er doorheen schijnen.
Bij mij is onderste schuifscherm egaal grijs. Wel knoppen etc. zichtbaar. Is transparantie van dit schuifscherm in te stellen? Edit: Ik had "verhoogd contrast" aan staan. Daarmee verdween doorzichtigheid control center. Uitgezet en probleem opgelost. Laatst gewijzigd door Guest-20180926152807; 21-09-13 om 00:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij de Iphone 4 zijn deze transparantie,s nagenoeg uitgekleed. Dit komt volgens mij weer te goede voor de prestaties. Dus het klopt wat je ervaart.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderste deel scherm werkt niet meer | DKoer | iPhone algemeen | 15 | 10-10-11 23:06 |
onderste deel scherm werkt niet | jaap11 | iPhone algemeen | 3 | 16-04-10 16:40 |
Onderste tekstregel toetsenbord werkt niet meer | Greatwhitexxl | iPhone algemeen | 1 | 07-06-09 23:14 |
onderste 4 buttons werken niet meer | ferry 911 | iPhone algemeen | 6 | 26-01-09 01:52 |
Onderste 8 knoppen werken niet meer | Voeten | iPhone algemeen | 5 | 16-06-08 21:43 |
|
|