iOS 7 en laadkabels discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds upgrade naar IOS 7 werken mijn third party accessoires niet meer dus belkin lader en goedkoop lightning kabeltje... Er zijn nog legio dingen die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 7 en laadkabels
Sinds upgrade naar IOS 7 werken mijn third party accessoires niet meer dus belkin lader en goedkoop lightning kabeltje...
Er zijn nog legio dingen die uitermate slecht en irritant zijn maar deze zijn al wel genoemd.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opladen met onofficiële Lightning-accessoires onmogelijk vanaf iOS 7 - iPhoneclub.nl
PS: Een Lightning kabel is veel meer dan een laadkabel. |
|
||||
|
||||
Goedkoop lighting kabel werkt zeker niet meer, maar jou belkin lader zou het wel moeten doen omdat deze gecertificeerd zijn door Apple.
|
|||
|
|||
Ben er klaar mee met deze gasten ga naar Android
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wil wel eens ieamnd zien die geëlectrocuteerd wordt door een USB-kabel...
Apple wil gewoon meer winst uit verkoop van hun kabels. Maak de kabels goedkoper & mensen zullen ze wel kopen. Maar 20 euro voor een kabel is gewoon overdreven duur. |
|
||||
|
||||
Mmmm... je wilt een zien ?
Apple onderzoekt elektrische schok door iPhone in China - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
1. Turn on USB power
2. Plug in lightning cable to iPhone 3. Dismiss any warnings 4. Unlock your iPhone. 5. Dismiss any remaining warnings. 6. Now with the screen turned on. 7. Unplug the knock off lightning cable. 8. Plug it back in. 9. Dismiss warning again 10. It should now charge. Bron: iClarified |
|
|||
|
|||
Of in het Nederlands:
Opladen met onofficiële Lightning-accessoires onmogelijk vanaf iOS 7 - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
@kal_el eindelijk iemand die het begrijpt
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook zo een Chinese kabel geeft een melding vervolgens gaat die daarna gewoon opladen geen problemen verder
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook zo. Meerdere Chinese kabels. Inpluggen, foutmelding en daarna gewoon opladen. Alleen synchroniseren werkt niet, dus alleen een oplaadsnoertje...
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk alleen een melding in je logs zodat er later bij problemen door apple garantie geweigerd kan worden ofzo?
Hij is opgeladen met een niet-officiële kabel, helaas. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat alleen in die melding, dit is geen orginele kabel mogelijk werkt de iphone niet goed. |
|
||||
|
||||
Ik zit dit nu zo te lezen en heb me voorgenomen om alleen originele kabels te gebruiken, maarrrrrrr :
Ik heb een 3 meter kabel via eBay gekocht voor m'n 4S indertijd en vraag me af of deze in combinatie met de Apple 30 pins-naar-Lightning connector gaat werken. Deze kost 29,- en voor dat geld zou je denken dat er in die connector een chip zit ingebouwd die ervoor zal zorgen dat het gaat werken. Klopt mijn theorie of kan ik toch maar beter op zoek naar een langere, originele Lightning kabel? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ios 6.1.3 terug zetten naar Ios 6.1.2 - iPhone 4 - SHSH blobs aanwezig | jeffreydevos | Jailbreak | 3 | 13-05-13 17:09 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
Niet alle laadkabels werken | freddyfingers | iPhone algemeen | 0 | 02-02-09 21:06 |
|
|