iPhone 5s vrijdag kopen in Oberhausen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil vrijdag in Oberhausen een iPhone kopen. Is de iPhone 5s dan weer volop beschikbaar of nog niet? Heeft iemand ervaringen met eerdere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s vrijdag kopen in Oberhausen
Hallo,
Ik wil vrijdag in Oberhausen een iPhone kopen. Is de iPhone 5s dan weer volop beschikbaar of nog niet? Heeft iemand ervaringen met eerdere iPhones oid? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, tientallen forumleden hebben daar ervaring mee:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...-gaat-mee.html |
|
|||
|
|||
Ik heb Oberhausen afgelopen zaterdag gebeld en toen waren ze uitverkocht. Ze wisten niet wanneer de iPhones weer beschikbaar waren. Heb vandaag geprobeerd te bellen, maar steeds een wachtrij en na 10 minuten heb ik maar opgehangen.
|
|
|||
|
|||
Ik wil aankomenden zaterdag ook gaan rijden. Maar ik twijfel nog beetje.
ik lees ook veel dat mensen even belden naar apple store ook wel goed idee. |
|
|||
|
|||
@Moderator
Dit topic aub samenvoegen met reeds bestaande 'iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee' |
|
||||
|
||||
Er is al een draadje over dus hier een slotje.
|
Labels |
iphone, oberhausen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Oberhausen of online? | MattNick | iPhone algemeen | 2 | 15-09-13 09:57 |
iPhone 5s Oberhausen. | Arminiatuur | iPhone algemeen | 10 | 11-09-13 11:30 |
Mensen uit regio Venlo die vrijdag naar Oberhausen gaan ? | sparc | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 13-10-11 14:35 |
|
|