Probleem;opeens smsen naar meerdere telefoons sinds ios7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin en ik gebruiken dezelfde icloud account op onze iphones/macs zodat we makkelijk agenda's & contacten en apps kunnen delen. Sinds ik ios7 op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem;opeens smsen naar meerdere telefoons sinds ios7
Mijn vriendin en ik gebruiken dezelfde icloud account op onze iphones/macs zodat we makkelijk agenda's & contacten en apps kunnen delen. Sinds ik ios7 op allebei onze iphones heb geïnstalleerd komen sms die naar een van ons worden gestuurd opeens op allebei onze telefoons terecht. Ik krijg dus al haar smsen zij al die van mij (lastig als ik ooit vreemd zou willen gaan ..).
Herkent iemand dit probleem?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sinds gisteren opeens geen service melding in huis | ukkie76 | Vodafone | 4 | 23-06-12 15:39 |
Sinds update naar IOS 5 geen Wi-Fi (probleem alleen thuis, Tele2) | jss | Wi-Fi | 16 | 05-03-12 12:18 |
Sinds vandaag Apps opeens verdwenen. | devendra | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-01-11 12:52 |
Antenne Probleem: vergelijking met andere telefoons | eurobrowser | iPhone algemeen | 4 | 19-07-10 02:31 |
SMSen naar meerdere personen!? | MrJericho | iPhone algemeen | 12 | 03-11-09 08:07 |
|
|