Meeste dekking en beste 3G Nederland ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik als belg ben vaak in Nederland en zou een Nederlands mobiel nummer willen nemen. Ik denk dat er in Nederland ook 3 belangrijke providers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meeste dekking en beste 3G Nederland ?
Ik als belg ben vaak in Nederland en zou een Nederlands mobiel nummer willen nemen.
Ik denk dat er in Nederland ook 3 belangrijke providers zijn? Vodafone NL, T-mobile NL en NL-KPN Welke van de 3 heeft de beste dekking en weinig onderbreking in Eindhoven ? Er zijn natuurlijk ook veel anderen die afhangen van deze 3 vernoemde. Ik zou dit nummer willen gebruiken om dataverkeer (mobiel intenet) en sms en gewone oproepen. Gewone oproepen 60 - 100 minuten per maand SMS 100 per maand is voldoende 0,5 - 1GB dataverkeer Graag uw mening en of correcties en ook natuurlijk goedkoop ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tmobile mag je er tussenuit halen gelijk.
ik zou zelf voor KPN kiezen omdat hun straks ook beste 4G hebben en de 3G overzet naar 900Mhz waardoor overal nog beter bereik komt van 3G |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wij zelf hebben nog een T-Mobile NL abonnement en zijn daar zeer tevreden mee. De dekking is zeer goed, zelfs tot een groot stuk over de grens. Over 4G hoef je je geen zorgen te maken met een iPhone 4. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beste prepay oplossing in Nederland | stijnvw | Internet in buitenland (roaming) | 6 | 22-08-10 16:27 |
Beste provider 3G Nederland | Drag0n | Archief | 8 | 17-07-08 16:20 |
|
|