back up iPhone 5 op een iPhone 5s mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg vrijdag a.s. mijn nieuwe iPhone 5S uit Duitsland. Kan ik een back up van mijn iPhone 5 ook gewoon zonder problemen op mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
back up iPhone 5 op een iPhone 5s mogelijk?
Ik krijg vrijdag a.s. mijn nieuwe iPhone 5S uit Duitsland. Kan ik een back up van mijn iPhone 5 ook gewoon zonder problemen op mn nieuwe iPhone 5S zetten? of is dat af te raden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan zonder problemen
|
|
|||
|
|||
Dat kan. Ik heb een iOS 7 backup terugzet van een iPhone 4S op een iPhone 5s (omdat die 5s een kloon moest zijn van de 4S).
|
|
|||
|
|||
top! thanks heren! das duidelijke taal
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jij kloont er wat op los he!?
|
|
|||
|
|||
Yep. De iPhone 5s is voorlopig een test iPhone. Ik probeer alle bugs die ik gerapporteerd heb te reproduceren. Moet wat appjes voor een paar ontwikkelaars en een paar van mijzelf testen. Dus, de iPhone 4, 4S en 5s zijn klonen van mekaar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan ik een back up op de pc openen zonder iphone? | marcovdmooren | iPhone algemeen | 5 | 23-05-13 10:31 |
Waar is al een iPad 4 (back) case te koop die past bij een Smart Cover? | XIII | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-11-12 10:45 |
Wie helpt mij een back-up maken van mn Iphone zonder Itunes? | Gootje78 | iTunes | 4 | 15-08-10 11:04 |
|
|