Iphone in de auto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Zou het mogelijk zijn om met een iphone, aangesloten op een AUX aansluiting, om op een veilige manier een muziek nummertje over te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone in de auto
Beste mensen,
Zou het mogelijk zijn om met een iphone, aangesloten op een AUX aansluiting, om op een veilige manier een muziek nummertje over te slaan. Ik gebruik spotify. Zo nu en dan heb ik sterk de behoefte om een nummer over te slaan van een album. Ik hoop dat iemand een oplossing weet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met je vinger
|
|
||||
|
||||
Ik kan deze bedienen aan het stuur, hij is aangesloten via USB en met aux.
|
|
||||
|
||||
Kon ik ook, maar sinds een update of 3 geleden lukt skippen in radiofunctie spotify niet meer op het stuur. Afspeellijst of album nog wel.
|
|
|||
|
|||
google maps
Ik heb een peugeot 107 met een standaard radio( geen Bluetooth ) ik wil mijn telefoon erop aansluiten en google maps gebruiken, maar werkt voor geen meter.
Al met en jack geprobeerd, niks helpt, wat te doen? |
|
|||
|
|||
Zoek eens op, belkin aux Bluetooth... Werkt zeer goed!
|
|
|||
|
|||
Heb de iPhone (al sinds de 4) met BT audiostreaming aan m'n autoinstallatie hangen. Draait prima. En ook het skippen van nummers gaat daar prima mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem | coenraadj | iPhone algemeen | 13 | 30-05-12 17:58 |
iphone auto laden auto | negro | iPhone algemeen | 3 | 13-01-10 19:29 |
|
|