//

iPhone 5 van vriendin wil updaten met ander account

iPhone 5 van vriendin wil updaten met ander account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje over IOS7. Ik had de iPhone van mijn vriendin hersteld naar IOS7 via iTunes. Twee gekke dingen: 1- bij het terugzetten van de backup ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-09-13, 11:33
BeQuietAndDrive BeQuietAndDrive is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone 5 van vriendin wil updaten met ander account

Vraagje over IOS7. Ik had de iPhone van mijn vriendin hersteld naar IOS7 via iTunes. Twee gekke dingen:

1- bij het terugzetten van de backup (die ik een half uur eerder had gemaakt van haar eigen toestel in iTunes) werden keurig haar apps en instellingen terug gezet, maar ook een hele zooi apps die op mijn account staan. Die heb ik gewoon weer verwijderd van haar iPhone toen, en verder geen aandacht aan gegeven. Ik dacht, iTunes zal wel in de war zijn.

2- de hele afgelopen week gaat app updates bijwerken goed op haar toestel, tot gisteravond. Vraagt hij om het wachtwoord in te typen van mijn iTunes account. Die van haar staat gewoon ingesteld op het toestel en werkte dus goed tot gisteravond. De twee apps die updates vragen, zijn twee apps van haarzelf. Niet van mijn account.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat haar toestel weer volledig op haar eigen account draait? Ik heb het account al een keer af- en weer aangemeld.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps updaten en probleem met ander account Sorky71 iPhone Apps 15 24-04-16 14:46
Ik ben nieuw met iPhone. Ik wil updaten van 4.2.1 naar 4.3 cornel33 iPhone algemeen 4 12-11-12 12:53
Apps updaten met 'ander' account lukt niet meer marijn65 iPhone Apps 5 28-07-12 20:10
iPhone 3gs naar vriendin met behoud van apps? Martdl iPhone algemeen 0 18-11-11 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.