iPhone 5 van vriendin wil updaten met ander account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje over IOS7. Ik had de iPhone van mijn vriendin hersteld naar IOS7 via iTunes. Twee gekke dingen: 1- bij het terugzetten van de backup ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 van vriendin wil updaten met ander account
Vraagje over IOS7. Ik had de iPhone van mijn vriendin hersteld naar IOS7 via iTunes. Twee gekke dingen:
1- bij het terugzetten van de backup (die ik een half uur eerder had gemaakt van haar eigen toestel in iTunes) werden keurig haar apps en instellingen terug gezet, maar ook een hele zooi apps die op mijn account staan. Die heb ik gewoon weer verwijderd van haar iPhone toen, en verder geen aandacht aan gegeven. Ik dacht, iTunes zal wel in de war zijn. 2- de hele afgelopen week gaat app updates bijwerken goed op haar toestel, tot gisteravond. Vraagt hij om het wachtwoord in te typen van mijn iTunes account. Die van haar staat gewoon ingesteld op het toestel en werkte dus goed tot gisteravond. De twee apps die updates vragen, zijn twee apps van haarzelf. Niet van mijn account. Hoe krijg ik het voor elkaar dat haar toestel weer volledig op haar eigen account draait? Ik heb het account al een keer af- en weer aangemeld. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps updaten en probleem met ander account | Sorky71 | iPhone Apps | 15 | 24-04-16 15:46 |
Ik ben nieuw met iPhone. Ik wil updaten van 4.2.1 naar 4.3 | cornel33 | iPhone algemeen | 4 | 12-11-12 13:53 |
Apps updaten met 'ander' account lukt niet meer | marijn65 | iPhone Apps | 5 | 28-07-12 21:10 |
iPhone 3gs naar vriendin met behoud van apps? | Martdl | iPhone algemeen | 0 | 18-11-11 21:14 |
|
|