iOS 7 download verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb een iphone 5 met ios 6.0.1 er nog op. Nu heeft ie ios 7.0.2 vanzelf gedownload (OTA) en staat dus klaar om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 7 download verwijderen
hallo,
Ik heb een iphone 5 met ios 6.0.1 er nog op. Nu heeft ie ios 7.0.2 vanzelf gedownload (OTA) en staat dus klaar om te installeren. Echter wil ik dit nog niet. Nu zie ik in itunes dat het geheugen "andere" meer dan 3GB bedraagd. Is er een manier om dat gedownloadde stuk 7.0.2 te verwijderen van de iphone? of moet het net zolang blijven zitten tot ik wel wil updaten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post918956 |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topickunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe activeer ik Iphone 3GS na download IOS 6.0.1? | roko | Jailbreak | 1 | 03-01-13 09:50 |
Download iOS (update) tijdens eindfase > ERROR?! | TQMA | iPhone algemeen | 2 | 09-03-11 21:45 |
iOS 4.2.1 corrpt download, alles weg | jlenstra | iPad algemeen | 11 | 24-11-10 00:45 |
|
|