Melding "geen simkaart" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een software update naar 7.02 krijg ik de melding "geen simkaart aanwezig" hoewel die er natuurlijk wel is. Heropstarten en uitnemen en terug plaatsen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding "geen simkaart"
Na een software update naar 7.02 krijg ik de melding "geen simkaart aanwezig" hoewel die er natuurlijk wel is. Heropstarten en uitnemen en terug plaatsen van de simkaart brengt geen oplossing. Wat kan er nu aan de hand zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien een harde reset proberen? Aan/uit knop en home button tegelijk ca. 8 sec. indrukken.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg ook de melding 'geen simkaart'
Het probleem lost niet op met een harde reset Als ik ook echt de SIM verwijder en het toestel aanzet krijg ik een melding (!) Geen simkaart geinstalleerd. Na het ontgendelen krijg ik bovenaan "Geen simkaart" Zet ik het toestel uit en weer aan dan krijg ik eerst zoeken.... en na een minuut " geen simkaart " OK Is er al een oplossing ? Ook lees ik hier dat herstellen van de iphone niet helpt. Wat ik ook nog niet gedaan heb. http://www.iphoneclub.nl/289183/appl...ios-7-0-2-uit/ |
|
|||
|
|||
Oplossing
Ik ben een nieuwe nano simkaart gaan halen en het is ook opgelost ps de oude simkaart was een geknipte simkaart naar nano met adapter naar mini voor de iphone 4 |
|
|||
|
|||
dan was de simkaart zelf dus het probleem.
Mooi dat het opgelost is zo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding "Simkaart heeft een toon afgespeeld"? | karterke | Telenet | 14 | 11-12-12 22:55 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Irritante melding "Geen netwerk meer" weg | geulwijk | Odido (T-Mobile) | 7 | 10-08-10 15:27 |
melding "Dit bericht heeft geen inhoud" | kume | Archief | 1 | 21-07-10 19:34 |
iPhone: Melding " Deze simkaart wordt niet herkend " probleem | ler0yy | Jailbreak | 10 | 07-02-10 20:23 |
|
|