iPhone 5s : trilfunctie extreem luid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) aaah, verklaard een hoop. Kon t zelf al nergens vinden . Maar durf t ook niet zomaar te doen denk ik.. zo'n gepriegel in dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
aaah, verklaard een hoop.
Kon t zelf al nergens vinden. Maar durf t ook niet zomaar te doen denk ik.. zo'n gepriegel in dat ding. PC's ben ik handig mee, maar dat is toch een wat ander formaat haha. Als ik daar nou in de buurt woonde was ik wel ff bij je langs gereden.. maar zit zo'n 250km tussen
|
|
|
|||
|
|||
ik heb er zelf ook last van, dat m'n iPhone (5S) een vervelend trilgeluid maakt,
daardoor heb ik hem nu ook nooit op trillen staan. Heb t ook nagevraagd en meerdere mensen met de 5S hebben er problemen mee. Jammer, had Apple dat niet geweten of is t gewoon een productiefout ? |
Labels |
iphone, los, luid, trilfunctie, trilmotor |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S - Luid geluid toetsenbord na gebruik SIRI. | DeepFritz | iPhone algemeen | 4 | 27-12-11 12:45 |
iPhone profielen? stil, luid, alleen tril? | jaimiefanatic | Ringtones en Wallpapers | 7 | 24-02-11 22:52 |
Koptelefoon volume te luid | Smarzzz | iPhone algemeen | 1 | 21-04-10 19:27 |
vinden jullie de beltoon luid genoeg | fideel | iPhone algemeen | 4 | 01-05-08 00:47 |
|
|