Geen Whatsap meer in berichtencentrum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn locked homescreen heb ik geen Whatsap berichten. Ook in berichtencentrum kan ik deze niet terugvinden, aanpassen gaat dus ook niet. Kan het nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Whatsap meer in berichtencentrum
Op mijn locked homescreen heb ik geen Whatsap berichten.
Ook in berichtencentrum kan ik deze niet terugvinden, aanpassen gaat dus ook niet. Kan het nog wel ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En toch moet ie er in staan, berichtencentrum, naar beneden scrollen, daar staat inclusief en daar moet whatsapp ook bij staan en kun je em aanpassen.
Anders nog verder naar beneden scrollen, dan kijken bij exclusief en kun je em toevoegen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen agenda in Berichtencentrum iPhone 4s & ios 7 | Michael345 | iPhone algemeen | 1 | 27-09-13 12:06 |
Mijn iPhone 3GS laat berichtencentrum niet meer zien | Alexan | iPhone algemeen | 4 | 21-09-13 15:26 |
Geen meldingen meer in lockscreen en berichtencentrum | uitsmijter | iPad algemeen | 0 | 08-06-12 14:22 |
Windows: ipod touch whatsap | mdossantos | iTunes | 0 | 02-10-10 21:56 |
|
|