Storing iTunes Store..?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er momenteel een storing met de iTunes Store ?? Kan al 2 uur geen updates geen updates doen of apps installeren. Krijg steeds de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Storing iTunes Store..??
Is er momenteel een storing met de iTunes Store ??
Kan al 2 uur geen updates geen updates doen of apps installeren. Krijg steeds de melding: "verbinding met iTunes Store mislukt" En dat op 4 devices |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens Apple niet.
Apple - Support - System Status Het kan wel even duren alvorens de systeem status up to date is. |
|
|||
|
|||
Alles op groen, maar.......
Apple kaput.... |
|
|||
|
|||
Idem hier, geraak er ook niet op
|
|
|||
|
|||
Geen probleem hier op een iPhone 5 met iOS 6.1.2
|
|
|||
|
|||
Kan ook niet updaten iPhone 5 iOS 7.0.2...
|
|
|||
|
|||
Zowel iOS 6 als iOS 7......
|
|
|||
|
|||
Haha, juist voor m'n zoontje een ipad gekocht. Hij zit nu met een blanco ipad op de schoot, klaar om appjes te installeren. Net nu ligt de store plat... Erg he
|
|
|||
|
|||
Voor alle zekerheid heb ik een paar updates gedaan op een test iPhone 5s met iOS 7.0.2. Geen enkel probleem hier.
Dat is dan een zeer goed moment om die nieuwe iPad met iTunes te synchroniseren. En om te proberen om de appjes met iTunes te installeren. |
|
|||
|
|||
iPad mini iOS 7.0.2 en iPhone 4 iOS ook niet!.
|
|
|||
|
|||
Nu beginnen er fouten op te duiken in de Apple systeem status maar nog een App Store.
|
|
|||
|
|||
Mijn pa kan geen apps installeren (gratise), ik duw er op, begint effe te draaien maar springt terug zeer snel naar gratis, het gaat dus niet.
iPad 4 heeft mijn pa. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb gezien
Wilde net iOS 7 op de 4s zetten. Wacht er wel ff mee. (Die link is makkelijk Timosha, staat genoteerd. ) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Updaten doet het weer
Alles weer groen..... |
|
|||
|
|||
En hier doet alles het ook weer...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes store op iphone werkt niet meer. melding over belgische store? | Dagmar87 | iTunes | 1 | 02-10-12 23:44 |
Storing Apple ID bij inloggen iTunes Store | badjak | iTunes | 17 | 18-12-11 12:37 |
|
|