Sinds IOS 7 muziek Iphone niet meer via bluetooth op audiosysteem auto discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn auto luister ik graag naar muziek die op mijn Iphone staat en die via blue tooth wordt verbonden met mijn audiosysteem. Sinds Ios7 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sinds IOS 7 muziek Iphone niet meer via bluetooth op audiosysteem auto
In mijn auto luister ik graag naar muziek die op mijn Iphone staat en die via blue tooth wordt verbonden met mijn audiosysteem.
Sinds Ios7 komt de verbinding nog wel tot stand maar ik hoor niks meer. Op het scherm van mijn systeem is zichtbaar welk nummer er op mijn iphone speelt maar niks via de speakers in mijn auto. Wat moet ik doen om dit op te heffen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
en dat vind ik waar?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De bluetooth software van je auto even bij laten werken bij de dealer.
IOS 7 werkt met bluetooth versie 4,je auto waarschijnlijk niet... |
|
|||
|
|||
Inderdaad even de software van je radio updaten.
Misschien is het ook handig om te vermelden wat voor soort audio systeem je gebruikt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan sinds iOS 7 geen muziek meer synchroniseren tussen PC en iPhone 5 | mhuisman1990 | iPhone algemeen | 27 | 24-02-14 19:41 |
Synchroniseert niet meer sinds iOS 5 | Sofietje22 | iPhone algemeen | 0 | 02-11-11 22:02 |
Geen auto verbinding met Wi-Fi sinds iOS 4.2.1 | Tiestofan | Wi-Fi | 2 | 18-12-10 19:15 |
Carkit + muziek in auto zonder BlueTooth | vincentv75 | Muziek, foto & video | 18 | 28-10-10 11:04 |
bluetooth connectie in auto werkt niet meer met 3.0 | akk | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 13:59 |
|
|