iPhone activatie + simkaart vergrendeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Vanochtend werd ik verrast (ja mijn fout) door het activatieprobleem waar meer mensen mee te maken hebben. In eerste instantie kreeg ik te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone activatie + simkaart vergrendeld
Hallo iedereen,
Vanochtend werd ik verrast (ja mijn fout) door het activatieprobleem waar meer mensen mee te maken hebben. In eerste instantie kreeg ik te maken met het probleem dat 'find my iPhone' nog aan stond, dus heb ik deze via iCloud gewist. Vervolgens heb ik via de veel beschreven weg geprobeerd om iOS7.0.2 te installeren, maar ik liep tegen het probleem aan dat mijn simkaart vergrendeld is. iTunes vraagt mij om mijn pincode in te voeren, maar dit kan niet omdat ik mijn iPhone moet activeren. Oftewel, het ene probleem hindert het andere probleem en ik zit vast. Ik kan in iTunes geen updates of whatsoever zoeken, ik kan op mijn iPhone niks doen behalve activeren (die vervolgens vast loopt). HELP!? Weet iemand een mogelijke oplossing? Dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Excuses. Ik ga het meteen proberen en ik laat weten of het lukt! Nogmaals sorry voor dubbele post!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Activatie vereist met nieuwe simkaart | map | Unlock | 17 | 18-12-12 23:03 |
Activatie nieuwe simlockvrije iphone 3Gs lukt niet ( BEN simkaart ) | Porrit | iPhone algemeen | 3 | 08-12-11 22:47 |
iPhone herkent simkaart niet meer voor activatie | jero9000 | iPhone algemeen | 6 | 23-09-11 21:07 |
iPhone 4: Activatie Simkaart | RiPaXe | Unlock | 0 | 16-08-10 15:49 |
|
|