IO7 beta gedeactiveerd.. iphone dood...?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een *** probleem, ik heb al een lange tijd de io7 beta geďnstalleerd op mijn iphone 5 maar nog nooit over kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IO7 beta gedeactiveerd.. iphone dood...??
hallo ik heb een *** probleem, ik heb al een lange tijd de io7 beta geďnstalleerd op mijn iphone 5 maar nog nooit over kunnen zetten naar de orginele versie.
Nu kwam ik sinds gisteravond mijn iphone niet meer in.. als ik mijn code intyp krijg ik een bericht: activation required en dan: Activation error: this device is not registered as part of the iphone developer program. if you are a member of the iphone developer program, please register your device at: http://developer.apple.com/iphone maar dat betekent dus betalen om mijn iphone in te kunnen ? heb al geprobeerd te herstellen via iTunes maar dan zegt iTunes: Iphone heeft geen goede versie, en DFU mode hielp ook niet ? wat moet ik nu doen om erin te kunnen..... en was mijn eigen stomme schuld door illegaal te downloaden I know |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
thnx ga het gelijk proberen! NOOIT meer illegaal downloaden
|
Labels |
beta, gedeactiveerd, ios7 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud gedeactiveerd en iPhone kan nu niet activeren | BVBV | iPhone algemeen | 2 | 21-09-13 15:35 |
Iphone is gedeactiveerd en usb apparaat wordt niet herkent in windows 7 | NickWouters | iPhone algemeen | 1 | 09-04-13 17:02 |
Iphone dood? | bram2202 | Archief | 1 | 20-06-09 17:48 |
iphone is dood | i_check_it | iPhone algemeen | 1 | 09-05-09 20:29 |
Iphone dood? | ejdvandenberg | Unlock [archief] | 9 | 14-02-08 15:36 |
|
|