iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Gmail Exchange down? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/145978-gmail-exchange-down.html)

Triton2012 10-10-13 18:53

Gmail Exchange down?
 
Ik krijg geen mails meer binnen op mijn iPhone 5 mail app. Iemand ook deze ervaring?

Techfreak 10-10-13 19:31

Geen enkel probleem met Gmail hier. (wel op een 4S)

Als jij een iPhone 5 hebt, wil je je gegevens dan aanpassen aub?

Triton2012 10-10-13 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 924206)
Geen enkel probleem met Gmail hier. (wel op een 4S)

Als jij een iPhone 5 hebt, wil je je gegevens dan aanpassen aub?


Welke settings precies aanpassen dan?

Techfreak 10-10-13 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Triton2012 (Bericht 924209)
Welke settings precies aanpassen dan?

Ik bedoel die onder je chat naam. :-) Daar staat nog een ander model vermeld dan een iPhone 5.

Thiagordc 10-10-13 19:57

Yep hier ook idd. Als je uw email hebt ingesteld als Exchange. Werkt het niet meer :-( Heb dan maar moeten instellen als gmail zelf. Maar ja dan heb je geen push meer. Echt wel balen :-(

@Timosha: jij mss hier iets van vernomen dat ze deze dienst zouden afsluiten?? Gmail als Exchange instellen dus.

Mvg

Triton2012 10-10-13 19:59

Klopt maar bij werkte alles nog. Maar zie hier.
Is Gmail down? Check status and report outages at downrightnow

Storting dus.

Guest-20180925190238 10-10-13 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thiagordc (Bericht 924218)
@Timosha: jij mss hier iets van vernomen dat ze deze dienst zouden afsluiten?? Gmail als Exchange instellen dus.

Ik zou het niet weten. Ik heb nog nooit Gmail gebruikt. Ben niet zo'n Goegelfan. :)

XIII 10-10-13 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thiagordc (Bericht 924218)
mss hier iets van vernomen dat ze deze dienst zouden afsluiten??

Hoe lang heb je die iPhone 5 al? (net nieuw?)

Het is al geruime tijd bekend dat Gmail Exchange niet mogelijk is op nieuwe devices:

Google stopt met ActiveSync Exchange voor Gmail, contacten en agenda - iPhoneclub.nl

Thiagordc 10-10-13 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 924225)
Hoe lang heb je die iPhone 5 al? (net nieuw?)

Het is al geruime tijd bekend dat Gmail Exchange niet mogelijk is op nieuwe devices:

Google stopt met ActiveSync Exchange voor Gmail, contacten en agenda - iPhoneclub.nl

Beste,

Ik heb mijn iPhone 5 sinds de release. Dus al ong 1 jaar. En tot vandaag werkte het nog perfect en werden alle mail mooi door gepusht!!

Mvg

bing69 13-10-13 07:53

Probleem had ik ook ploseling op mijn Ipad, op mijn Iphone al langer vanwege tst wissel.
Heb het opgelost door een outlook.com account te nemen en alles te forwarden naar outlook.com.
In outlook.com kun je een alias aanmaken zodat de mail onder je gmail account verstuurd wordt.

Techfreak 13-10-13 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bing69 (Bericht 924925)
Probleem had ik ook ploseling op mijn Ipad, op mijn Iphone al langer vanwege tst wissel.
Heb het opgelost door een outlook.com account te nemen en alles te forwarden naar outlook.com.
In outlook.com kun je een alias aanmaken zodat de mail onder je gmail account verstuurd wordt.

Je kan ook gewoon de gmail app downloaden...:rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.