Gmail Exchange down? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg geen mails meer binnen op mijn iPhone 5 mail app. Iemand ook deze ervaring?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail Exchange down?
Ik krijg geen mails meer binnen op mijn iPhone 5 mail app. Iemand ook deze ervaring?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen enkel probleem met Gmail hier. (wel op een 4S)
Als jij een iPhone 5 hebt, wil je je gegevens dan aanpassen aub? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep hier ook idd. Als je uw email hebt ingesteld als Exchange. Werkt het niet meer :-( Heb dan maar moeten instellen als gmail zelf. Maar ja dan heb je geen push meer. Echt wel balen :-(
@Timosha: jij mss hier iets van vernomen dat ze deze dienst zouden afsluiten?? Gmail als Exchange instellen dus. Mvg |
|
|||
|
|||
Klopt maar bij werkte alles nog. Maar zie hier.
Is Gmail down? Check status and report outages at downrightnow Storting dus. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is al geruime tijd bekend dat Gmail Exchange niet mogelijk is op nieuwe devices: Google stopt met ActiveSync Exchange voor Gmail, contacten en agenda - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn iPhone 5 sinds de release. Dus al ong 1 jaar. En tot vandaag werkte het nog perfect en werden alle mail mooi door gepusht!! Mvg |
|
|||
|
|||
Probleem had ik ook ploseling op mijn Ipad, op mijn Iphone al langer vanwege tst wissel.
Heb het opgelost door een outlook.com account te nemen en alles te forwarden naar outlook.com. In outlook.com kun je een alias aanmaken zodat de mail onder je gmail account verstuurd wordt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail - Exchange mode en delegates | CirroX | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 21:04 |
Gmail Exchange storing | R0b | iPhone algemeen | 3 | 20-05-10 14:01 |
Gmail via Exchange? | DaMeastro | iPhone algemeen | 13 | 17-01-10 17:58 |
Verschillen in Push Gmail Exchange | eddimello | Archief | 2 | 06-11-09 23:55 |
Problemen met Gmail Exchange | srf0611 | iPhone algemeen | 4 | 28-10-09 20:59 |
|
|