Foto 's van iPhone komen niet allemaal op mijn ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar weken komen de foto 's die ik maak met mijn iPhone 5 niet meer allemaal op mijn ipad 4.waarom komen ze niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto 's van iPhone komen niet allemaal op mijn ipad
Sinds een paar weken komen de foto 's die ik maak met mijn iPhone 5 niet meer allemaal op mijn ipad 4.waarom komen ze niet allemaal op m'n ipad te staan terwijl dat dat daarvoor wel zo was.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En hoe kwamen die plaatjes vroeger terecht op die iPad? Met Fotostream?
|
|
|||
|
|||
Ja idd.en nu doet hij het weer maar foto's van een maand geleden tot nu heeft tie niet over gezet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet alle foto's uit mijn fotostream komen op mijn computer te staan | Avance | iCloud | 2 | 01-10-13 17:21 |
iPad en mails via Telenet komen altijd allemaal binnen. | stevenbelde | iPad algemeen | 7 | 11-11-12 00:01 |
iPad 1 / iPhone 4s foto's komen niet op de pc | sjerun | iPad algemeen | 3 | 26-10-12 08:46 |
Foto: foto's genomen met Ipad komen niet in fotostream op de iPad?! | Viper74 | Muziek, foto & video | 9 | 19-04-12 09:06 |
contacten komen niet allemaal mee naar reserve kopie icloud | jayblo | iCloud | 0 | 11-11-11 13:54 |
|
|