Link openen werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn vriendin heeft een nieuwe iphone 5. Deze heeft de laatste Ios en geen jailbreak. Nu gaat het niet meer om een link in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Link openen werkt niet meer
Hallo,
mijn vriendin heeft een nieuwe iphone 5. Deze heeft de laatste Ios en geen jailbreak. Nu gaat het niet meer om een link in een mail of een site te openen. Als je er op tapt gebeurt er niets. Als je je vinger er even ophoudt krijg je het optie menu. Daar werkt enkel kopieren van. Openen geeft geen resultaat. Iemand hier nog al eens mee te maken gehad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al een reset geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Jawel.
Zonder resultaat.. |
|
|||
|
|||
Hmm, jammer. Dan maar even op de echte kenners hier wachten, succes!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet dat bepaalde bestanden niet gaan al kom ik dat zelden tegen. Als ik iets niet open krijg dan probeer ik daar een app voor te gebruiken ofzo. Als je op de link inhoud zoals je zelf aangeeft en je hebt zo'n apps staan op je phone dan zou je normaal dan die app kunnen aanduiden dat deze je mail moet openen. Het is wel al een tijdje geleden ik dit nog eens moeten doen heb, het was alvast in die richting. (ik ben dus geen 100% zeker ivm die app of die dan alles kan openen). Maar als er werkelijk nikske gaat dan kan het aan ios7 liggen ook. |
|
|||
|
|||
Dat werkt.
Het zit m in de mails zelf. Enfin, je krijgt bv een mail binnen waarin een link staat om je paswoord te veranderen. 'Klik hier'.. Maar als je klikt gebeurt er niets. Als je bv in een nieuwsapp een artikel leest of op een site een pagina hebt met een link naar een andere pagina opent die niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mss iemand anders hier je kan helpen. Mijn kennis is ook maar beperkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Link naar App Store werkt niet in Safari 4 en 5 | Sleurhutje | iTunes | 10 | 03-01-13 15:04 |
link in mail werkt niet IOS6 | kv41282 | iPhone algemeen | 0 | 15-10-12 19:52 |
clickandbuy gadoor link werkt niet?? | keaver | iPhone algemeen | 0 | 29-09-10 19:17 |
Safari kan link niet openen | studeerenberg | iPhone algemeen | 5 | 30-08-09 13:06 |
|
|