clickandbuy gadoor link werkt niet?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb ent iphone 4 paar dagen en had eerst alle gratis apps etc nu heb ik een clickandbuy account en nu wil ik dus apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
clickandbuy gadoor link werkt niet??
heb ent iphone 4 paar dagen en had eerst alle gratis apps etc nu heb ik een clickandbuy account en nu wil ik dus apps kopen maar dit lukt niet
als ik betaal methode clickandbuy aanclick komt er te staan om uw Clcikandbuy rekening te valideren en verifieren dat u deze wilt gebruiken voor aankopen bij de itunes store klikt u op ga door maar dan klik ik en gebeurd er niets iemand enig iedee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Link naar App Store werkt niet in Safari 4 en 5 | Sleurhutje | iTunes | 10 | 03-01-13 15:04 |
Windows: ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens | jjbstolk | iTunes | 24 | 16-03-11 23:16 |
Windows: C and B link wekr niet in itunes | keaver | iTunes | 0 | 01-10-10 16:10 |
Safari kan link niet openen | studeerenberg | iPhone algemeen | 5 | 30-08-09 13:06 |
|
|