Safari kan link niet openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg heel droog een popup met de melding van Safari als ik me voor de zoveelste op een site laat doorlinken: "Safari kan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari kan link niet openen
Ik krijg heel droog een popup met de melding van Safari als ik me voor de zoveelste op een site laat doorlinken:
"Safari kan de pagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen" Wat krijgen we nou? Waar komt die limiet vandaan? Hoe hoog is die limiet en waarom? Iemand anders problemen mee? Vind het behoorlijk irritant. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op tweakers.net geplaatst en meteen reacties gekregen:
[iPhone 3G] Safari browser linkt niet door - Apple Talk - GoT er kan dus een slotje op deze discussie |
|
||||
|
||||
Ik laat deze nog even open. Wellicht dat anderen hier nog wat aan hebben.
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Welkom, leuke binnenkomer.
|
|||
|
|||
Ok, gevoelige snaar, ik constateer alleen maar dat GoT en stuk drukker bezocht forum is dan dat van iPhoneclub.nl Na 24 hier nog geen reacties en op GoT na enkele uurtjes 4 reacties.
Ik sluit niet uit dat iPhoneclub.nl zal doorgroeien tot een groter forum (op het gebied van de iPhone, meer kennis in huis) dan GoT. Maar nu is dat nog even niet zo. No hard feelings, qua berichtgeving (op het gebied van de iPhone) loopt iPhoneclub weer net iets voor op tweakers.net hoewel ik het gevoel heb dat iPhonenieuwsblog.nl weer iets voorloopt op iPhoneclub. Dus, nieuw topic openen? kan interessant worden.... Laatst gewijzigd door studeerenberg; 31-08-08 om 15:18. |
|
||||
|
||||
En nu?
Ik heb nog steeds geen oplossing voor het probleem gevonden.... Erg irritant, zowel vanuit www.iphoneclub.nl kan ik niet rechtstreeks naar de appstore en vanuit midomi niet via buy naar itunes.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet | Kenanus | iPhone algemeen | 16 | 30-11-14 00:43 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
Safari, link openen in nieuw venster | Solari | Desktop-applicaties | 1 | 09-09-08 21:48 |
EDGE probleem (Safari kan de pagina niet openen ....) | durkadurrr | iPhone algemeen | 5 | 15-03-08 16:28 |
|
|