Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb sinds gister avond geen bereik meer met mijn telefoon terwijl ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet
Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb sinds gister avond geen bereik meer met mijn telefoon terwijl ik daarvoor nooit geen problemen heb gehad (2 weken heb ik mijn iphone nu). Hij geeft telkens als ik op Safari wil dit aan : Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet. Het is pas gebeurd nadat ik het programma van "BossPrefs" erop heb gezet. Kan toeval zijn maar ik heb het daarna ook gelijk afgehaald maar het is nog steeds. Is er iemand die een oplossing heeft ? Alvast bedankt. Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt in bossprefs mogelijk de internet service gestopt. installeer bossprefs (kan geen kwaad deze app) en zet EDGE even aan. Hierna kun je het eventueel verwijderen.
Bosspref is erg handig om torenhoge telefoonrekeningen (zie rick99) en in het buitenland. |
|
|||
|
|||
ik zal het eens proberen
bedankt iig |
|
|||
|
|||
Safari doet het nu en 3g ook maar als ik edge uitzet is het weer afgelopen.
en edge is toch langzamer ? |
|
||||
|
||||
Edge = GPRS hier in Nederland
Dus idd een stuk langzamer dan 3G Kijk even naar dat vierkante icoontje. Als daar een vierkantje met een rondje instaat, heb je alleen GPRS dekking, bij 3G heb je 3G dekking en kun je sneller internetten |
|
|||
|
|||
ja maar toen ik geen internet had stond er nog het 3g icoontje.
dus ik heb het via een speedtest getest en het is net zo snel als gister ongeveer middag dus dat zal wel goed zijn |
|
|||
|
|||
Als ik mijn 3G uitzet heb ik helemaal geen internet meer... Help!
Heb mn phone al gerestored naar 2.0.1, zelf dat helpt niet |
|
|||
|
|||
amerikaanse iphone, met versie 1 geen problemen. nu met 2.0 geen internetverbinding verschijnt medeling mobieldatanet activeren niet mogelijk. Is dit niet een instellingen probleem? Gelden nog steeds de instellingen
live.vodafone.com vodafone vodafone ???????? |
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem alleen dan met Wi-Fi "Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet"
wat kan ik doen om wel gewoon internet te krijgen op Wi-Fi? Gr niels |
|
|||
|
|||
na het uitzetten en herstarten Iphone bleek dat alles wel werkt. het is dus van belang om na een upgrde de iphone te herstarten. Bij Mac OSX achteraf gezien ook vaak noodzakelijk. Succes
|
|
|||
|
|||
ik heb de iphone herstart en en alle settings gereset maar niets helpt ik heb nog steeds geen internet en hij blijft dezelfde melding geven
hoe kan ik hier van af komen???????? GR niels |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heeft je router een MAC-filter, zo ja, staat daar het adres van je iPhone 'aan'? Router al eens herstart? Het kan, kortom, een foutje zijn in de communicatie tussen je iPhone en je netwerk(apparatuur).
|
|||
|
|||
dat is juist het rare ik kom gewoon op me netwerk en als ik op internet kijk staat het MAC filter uit en als ik ga kijken bij die draadloze instellingen staat er dat de iphone gewoon is verbonden met de computer of iedergeval internet heeft met de router.
router heb ik herstart iphone herstart nog niets helpt Gr Niels |
|
|||
|
|||
Ik heb precies het zelfde
ben je er onderhand al achter wat er aan de hand is want ik word hier helemaal gek van |
|
|||
|
|||
Is dit hier stilgevallen ? Heb dit ook aan de hand, heb Wi-Fi verbinding, kan ook mailen maar niks safari !
|
|
|||
|
|||
Hopenlijk vind je het toch niet raar dat een topic van 4 1/2 jaar oud is een beetje stil is.
Edje |
|
|||
|
|||
Nee Edje, dat vind ik helemaal niet raar hoor. Hoe kom je erbij ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
safari kan de pagina niet openen omdat deze een lokaal bestand is. | yasinsta | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-03-11 13:59 |
Ik ben verbonden met Wi-Fi maar safari en andere internet apps doen het niet. | Tjade3 | Wi-Fi | 6 | 10-05-10 18:55 |
EDGE probleem (Safari kan de pagina niet openen ....) | durkadurrr | iPhone algemeen | 5 | 15-03-08 16:28 |
|
|