Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan niet meer op internet safari geeft zoals de titel luid aan dat de pagina niet geopend kan worden omdat de server niet reageert. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert
Ik kan niet meer op internet safari geeft zoals de titel luid aan dat de pagina niet geopend kan worden omdat de server niet reageert.
Ik heb gisteren mijn iphone de 4.2.1 firmware opgezet kan het hier mee te maken hebben? Waar zou het nog anders aan kunnen liggen. Ik heb de iphone al meerdere malen uit en aan gezet maar tevergeefs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe maak je contact met internet, Wi-Fi of mobile internet?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je al contact gehad met je provider?
Kan namelijk zo maar zijn dat er een storing is. |
|
|||
|
|||
Ik heb deze namiddag juist hetzelfde probleem, hen jij al een oplossing
|
|
|||
|
|||
Ik had het probleem op de Iphone 6 na upgrade op 9.3.5
Herstel: Ga naar instellingen / Algemeen Stel opnieuw in / Netwerk herstellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet | Kenanus | iPhone algemeen | 16 | 30-11-14 00:43 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
safari kan de pagina niet openen omdat deze een lokaal bestand is. | yasinsta | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-03-11 13:59 |
safari pagina openen niet mogelijk | abcd1234 | iPhone Apps | 5 | 27-12-10 20:20 |
EDGE probleem (Safari kan de pagina niet openen ....) | durkadurrr | iPhone algemeen | 5 | 15-03-08 16:28 |
|
|