//

pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat...

pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat er te vaak is doorverwezen Probleem is reeds besproken in het forum, maar uiteindelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-09, 21:25
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat...

pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat er te vaak is doorverwezen

Probleem is reeds besproken in het forum, maar uiteindelijk iser nog steeds geen oplossing voor.

Blijft daarom erg irritant om niet rechtstreeks vanuit www.iPhoneclub.nl door te linken naar de appstore, want dan krijg ik elke keer de melding:

"pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat er te vaak is doorverwezen"

Ook vanuit andere apps (Shazam, Midomi Ultra) krijg ik deze melding!

Graag hoor ik of jullie hier een oplossing voor hebben...

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 12-10-09 om 22:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-09, 22:18
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Heb je de AppStore-applicatie verborgen met bijvoorbeeld SBSettings/Poof? Ik heb dit ook gehad, de AppStore-applicatie kan dan niet geopend worden en dan krijg je die foutmelding.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 12-10-09 om 22:31.
  #3  
Oud 12-10-09, 23:12
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Heb je de AppStore-applicatie verborgen met bijvoorbeeld SBSettings/Poof? Ik heb dit ook gehad, de AppStore-applicatie kan dan niet geopend worden en dan krijg je die foutmelding.
Dank je! Dat is de oplossing!
  #4  
Oud 18-12-11, 09:40
mauricelauwen mauricelauwen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Safari kan de pagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen. Deze melding ontvang ik opeens, als ik zit te surfen op internet. Met mn oude iphone 3g kon ik gewoon op deze site (zakelijke website) maar met mn 4S lukt dit niet, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Is er iemand die me kan helpen, door te laten weten in welke richting ik moet zoeken?
  #5  
Oud 18-12-11, 16:17
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Heb je cookies uitgeschakeld? Was bij mij oorzaak van probleem. Cookies toestaan en hij deed t weer
  #6  
Oud 18-12-11, 18:59
mauricelauwen mauricelauwen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Mathieu,

Dat was hem dus. Opgelost. Thx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert tarikhan iPhone algemeen 5 27-08-16 11:22
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet Kenanus iPhone algemeen 16 30-11-14 00:43
safari kan de pagina niet openen omdat deze een lokaal bestand is. yasinsta Jailbreak apps en thema's 1 10-03-11 13:59
safari pagina openen niet mogelijk abcd1234 iPhone Apps 5 27-12-10 20:20
EDGE probleem (Safari kan de pagina niet openen ....) durkadurrr iPhone algemeen 5 15-03-08 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.