safari kan de pagina niet openen omdat deze een lokaal bestand is. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net mijn iPhone 3gs gejailbreaked (ios 4.21) en wilde gelijk sublimelockhd opnieuw installeren. Maar helaas krijg ik telkens de volgende tekst als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
safari kan de pagina niet openen omdat deze een lokaal bestand is.
Hallo, ik heb net mijn iPhone 3gs gejailbreaked (ios 4.21) en wilde gelijk sublimelockhd opnieuw installeren. Maar helaas krijg ik telkens de volgende tekst als ik file:///Library/Themes/SublimeLockHD.theme/setup.html wilt openen.
Code:
safari kan de pagina niet openen omdat deze een lokaal bestand is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan je ook niet openen in Safari. Daar zal je iFile voor moeten downloaden uit de Cydia store.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet | Kenanus | iPhone algemeen | 16 | 30-11-14 00:43 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
Met één webapp meerdere pagina's in Safari openen | praatpaal | iPhone Apps | 5 | 19-06-10 11:40 |
EDGE probleem (Safari kan de pagina niet openen ....) | durkadurrr | iPhone algemeen | 5 | 15-03-08 16:28 |
|
|