Ipad apps downloaden op iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er via jb een mogelijkheid om in de appstore ipad apps voor je iphone te downloaden? Ik zit hier aan te denken om via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad apps downloaden op iphone
Is er via jb een mogelijkheid om in de appstore ipad apps voor je iphone te downloaden?
Ik zit hier aan te denken om via deze weg toch gratis rtl gemist programma's te kunnen kijken op mijn iphone? Met vriendelijke groeten, MarsMuziek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee die mogelijk is er niet. Helaas.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps tijdens downloaden op je iPhone verwijderen | BlackPhone3G | iPhone Apps | 4 | 24-04-11 16:49 |
kan geen apps downloaden op iphone?? | tapijtkever | iPhone Apps | 4 | 17-03-11 18:33 |
In 1 keer alle apps van iPhone downloaden in iTunes? | lowfly | Archief | 3 | 20-09-09 23:37 |
Eerste gehackte iPhone-apps te downloaden | Roger | Archief | 4 | 30-07-08 09:01 |
|
|